ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

فیلم آموزشی 11

سلام بچه ها

عیدتون مــــــــــــــــبارک



ببخشید دیر پست کردم آخه یه خورده سرم شلوغ بود.

این هم یه عیدی از طرف من

چون نظرات کم و متفاوت بودن مجبور شدم خودم انتخاب کنم ببخشید

اما سعی کردم بهترینشون رو انتخاب کنم

در این فیلم طریقه ی اعمال ایفکت روی تصویر آموزش داده شده مثلا طریقه سیاه سفید کردن شطرینجی کردن و .. آموزش داده شده.

راستی چند بار خواستم آپلود کنم خطا داد اگه دانلود کردید و مشکلی داشت لطفا بگید تا یه جای دیگه آپلودش کنم.

یه بار دیگه عید فطر رو به همه دوستان عزیز مسلمانم تبریک میگم

تا پست بعدی خدا نگهدار


http://www.mediafire.com/download.php?7zu9r2l3k5t9t3e

فیلم آموزشی 10

سلام بچه ها

دلتون برام تنگ شد؟

همون طور که قول داده بودم فیلم های آموزشی رو تا 20MB آپلود میکنم و رسیدیم به آخرش!

این فیلم آموزشی حجمش تقریبا 21MB هست که براتون آپلود میکنم.

انتظار دارم نظرات این پست حداقل 10 نظر باشن تا ادامه بدم!

اما یه چیزی بهتون بگم که زرنگ بازی در نیارید من آی پی هاتون رو دارم پس سعی نکنید 4 ، 5 نظر بنویسید چون زود میفهمم


در این فیلم آموزشی طریقه ی ایجاد کرسر متحرک برای استفاده در بازی ها آموزش داده شده.

قشنگه حتما دانلود کنید.

راستی پیشاپیش عید فطر رو تبریک میگم.

فردا شب براتون یه عیدی میزارم کیف کنید

اونم یکی از فیلم های زیر هست که بدون در نظر گرفتن حجم آپلود میکنم.

نظر بدید تا بدونم کدومشون رو آپلود کنم

1. ساخت ساعت آنالوگ

2. اتصال از طریق یو دی پی

3. فرم به شکل ستاره

4. بارش برف

5. بازی دوز

6. حباب ها

7. بازی پینگ پونگ

8. اعمال ایفکت روی تصویر

9. فرم به شکل گل

زود نظراتتون رو بنویسید تا وقت کنم رندر و آپلودش کنم.

فعلا این فیلم رو داشته باشید.

تا پست بعدی خدا حافظ


http://www.mediafire.com/download.php?ifj9v61tcbdia1p


فیلم آموزشی 9

بلا عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمامی دوستان عزیزم


امیدوارم همیشه خوشحال و تن درست باشید

راستی یه چیزی یادم رفته بود تا حالا بگم طاعات و عباداتتون قبول باشه

از آقا محمد علی و آقا امید از همراهیشون تشکر میکنم

امروز یه فیلم آموزشی دیگه تقدیمتون میکنم.

در این فیلم طریقه ی نمایش سایز درایوها به شکل گرافیکی در یک لیست ویو آموزش داده شده.

قبلا کدش رو گذاشته بودم الان هم آموزشش رو میذارم کیف کنید

تا پست بعدی خدا حافظ


http://www.mediafire.com/?rj88d6hc5dywjt6

فیلم آموزشی 8

سلام دوستان عزیزم

دلتون برام تنگ شده؟

امروز یه فیلم آموزشی توپ دیگه تقدیمتون میکنم.

در این فیلم طریقه ی نمایش تصاویر موجود در یک فولدر در لیست ویو آموزش داده شده.

در این فیلم با مباحث فایل ها ، گرافیک ، لیست ویو و ایمج لیست آشنا میشید.

نظر هم حتما حتما بدید مگر این که 20 مگ یادتون رفته باشه فعلا به 11 سیدیم ها!!!



http://www.mediafire.com/?tz504so2y8ld5kh

فیلم آموزشی 7

سلام دوستان برنامه نویس

از آقا امید و آقا محمد علی به خاطر تشویقشون تشکر میکنم

اما چرا فقط باید دو نفر باشن که تشویقم کنن؟

بعد از این همه مدت باید تا حالا بینمون نون و نمک باشه

به خاطر آقا محمد علی و آقا امید چندتا از فیلم های آموزشی رو براتون آپلود میکنم اما اگه حجم فیلم های آموزشی از 20mb بیشتر شد و هنوز این کارو بکنید دیگه بی خیالش میشم.

چند مدت پیش میخواستم یه سایت بزنم اما مثل این که تو ایران فقط من و امید آقا و محمد علی آقا با سی شارپ برنامه نویسی میکنیم

به هر حال گفتم ، اگه حجمشون از 20mb بیشتر شد دیگه مجبور میشم بی خیال بشم.


خوب بریم سراغ بیزینس

در این فیلم آموزشی طریقه رسم یک خط  و نوشته که موس را تعقیب کنند آموزش داده شده.

فکر کنم قبلا کد خط تعقیب گر رو براتون نوشته باشم اما نوشته تعقیب گر دیگه خیلی توپه

منتظر نظراتتون هستم

تا پست بعدی خدا نگهدار


http://www.mediafire.com/download.php?wh74gmrdbk9l060