ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

گرفتن تصویر از کلیپ برد

با عرض سلام

خسته نباشید بچه ها

راستی نظرتون رو در مورد پردازش تصویر نمیدونم ؛ چی شد خوشتون اومد یا بی خیالش بشم؟ 

آقا مجتبی گفته بودن لینک نمایش حجم درایوها خرابه ، من دوباره لینکشون رو گذاشتم اما از آرشیو وارد نشید ؛ آرشیو مشکل داره (مشکل قالبه)

 

کدی که در این پست گذاشتم رو قبلا بصورت متنی گذاشته بودم که آقا میلاد گفته بودن کار نمیکنه. در اینجا میتونید دانلودش کنید.

با VS2010 نوشتمش (MOSY

راستی بعضیا میگن وبلاگم شلوغه بعضیا میگن خالیه آخرش نفهمیدم

لطفا نظراتتون رو بنویسید 

و یه چیز دیگه میخوام ببینم چند نفر همیشه به وبلاگم سر میزنن (شاید سایتش کردم)

تا پست بعدی خدا نگهدار

  

http://s1.picofile.com/file/7549996341/PicClipboard.rar.html

نظرات 4 + ارسال نظر
mosy یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:26 ب.ظ

سلام.
خوب من یکیشونم.
2008 با 2010 چه فرقی داره؟
من اولین برنامه ای رو که نوشتم حداکثر تا فردا برات آپلود می کنم.(با توضیحات)

علیک سلام
میدونم ، نابغه!
2010 امکاناتش بیشتره
چشم ، منتظرم

بهرام یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:44 ب.ظ

سلام
ممنون واسه پستت
"میخوام ببینم چند نفر همیشه به وبلاگم سر میزنن" مگه نمیدونی؟؟
اگه نمیدونی باید بگم که من سر میزنم بازم من سر میزنم بازم من سر میزنم...
با این پشتکاری تو داری این وبلاگ حتما میشه یه سایتاصلا شاید الان ماداریم تو فیس بوک آینده چرخ میزنیم
کارت درسته ولی سرعتت لاکپشتیه گوگولی

علیک سلام
اخه نمیدونم در چه رنجی هستن 20 ، 50 ، 100 ؟
فعلا که 2 نفرید که نظر دادید
اره منم قصد دارم وبسایتش کنم اما بودجه نیست
رضا شارپ بوک

سمیرا دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:21 ق.ظ http://inmymind.blogsky.com

از پیشنهاد شما بسیار ممنونم .حتما خیلی عالی که به قوی شدن بلاگ هم کمک کنیم

خیلی ممنون
من وبلاگتون رو لینک کردم

mosy دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:05 ب.ظ

ببخشید امروز هم آماده نشد. الان تازه درکت می کنم.
فرق 2012 با 2010 هم حتما اینه که امکاناتش بیشتره نه؟

مشکلی نیست
100٪

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد