ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

آیا سی شارپ قویترین زبان برنامه نویسیه؟

سلام دوستان

در این پست میخوام جواب یکی از دوستان رو بدم.


محمدرضا

سلام جناب آقای منصوری
... علاقه به برنامه نویسی دارم اما نمی دونستم از کجا باید شروع کنم بعد از تحقیق و تفحص های بسیار فهمیدم که زبان C# از همه قدرتمندتره و بهتره.
حالا از شما کمک می خواستم که چه جوری باید شروع کنم و از کجا؟
در مورد فیلم های آموزشیتونم برام توضیح می دی که در چه سطحیه البته با عرض پوزش.

منتظر جوابتون هستم


علیک سلام محمدرضا جان

اولا باید در مورد انتخابتون که سی شارپ هست بحث کنیم. درسته سی شارپ زبان قدرتمندیه اما بهترین و قوی ترین نیست. قویترین و رایج ترین زبان ها سی پلاس پلاس و جاوا هستند.

اما حرف اخر به نحوه استفاده و نیازتون بر میگرده. بله تو ایران قویترینه


برای شروع بهتره از کتاب الکترونیکی استاد هاشمیان شروع کنید و اگه خواستید فیلم دانلود کنید باید بگم که فیلم های موجود در این وبلاگ ممکنه فعلا به دردتون نخورن ، شما نیاز به سری فیلم های آموزشی هستید نه آموزش ترفند ها!


در فیلم هایی که در این وبلاگ میبینید من هیچوقت نیومدم بگم که مثلا کلاس اینه و متغیر اینطوری تعریف میشه و ... پس فکر نکنم فعلا بتونید ازشون بهره ببرید.

براتون و همه دوستان آرزوی موفقیت دارم

خدا نگهدار

نظرات 2 + ارسال نظر
حای دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:00 ق.ظ http://merry.blogsky.com/

سلام
من دانشجوی سابق همون دانش کاه شمام! دی
ازش نفرت داشتم بنابرین سعی کردم استقلال عمل داشته باشم
به هیچ عنوان منتظر لطف دانشگاه چمران نباش.بزرگترین اشتباه اینه که کمتری
ن توقعی از دیگران داشته باشی...
استاد خودت باش!
انشاله خبرای خوش ازت بشنوم

علیک سلام
از دانشگاه نفرت داشتی؟ من که ازش خوشم میاد
درسته ، از نظر علمی بعضی استاداش ضعیفن
خیالت تخت اینارو میدونم
خیلی چیزا هست میخوام یاد بگیرم اولش wpf
بعد asp.net بعدش mono For Android ,OpenCV,XNA
همه اینا رو قصد دارم یاد بگیرم
یادشون که گرفتم میرم یه چیز دیگه یاد میگیرم

mthreat سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:14 ب.ظ http://parsclub.net/mthreat

سلام من یه مدت نیومدم نت گفتم دیگه ترکوندی از بس فیلم و مطلب گذاشتی رو سایت بقول mosy فکر کردم شونصدتا پست گذاشتی!!! اما

علیک سلام
شعار ما : شما همیشه آپدیت هستید حتی بودن چک کردن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد