ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

کنکور

سلام دوستان عزیزم

اگه گفتید چی شده؟

تو دانشگاه شهید چمران رشته مهندسی نرم افزار قبول شدم


البته شبانه

خیلی خیلی خوشحالم

خدا رو 100 مرتبه شکر


نظرات 11 + ارسال نظر
Mohammad چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:44 ق.ظ http://rain24.blogsky.com/

وبلاگ جذابی دارید

سلام
مرسی .وبلاگ شما رو هم دیدم واقعا زیباست
موفق باشید

امید چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:23 ب.ظ

سلام آقا رضا! خوشحالم که شهید چمران قبول شدین...
منم دارم برای کنکور امسال آماده میشم! دعا کنین رتبم خوب بشه!
راستی رتبه شما چند شده بود؟

علیک سلام آقا امید
خیلی ممنون
چشم عزیزم برات دعا میکنم
منتظر شیرینی قبولیت هم هستم
رتبم رو نگم بهتره اما چون شما پرسیدید میگم
11700

محمد علی چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:57 ب.ظ

رضا جان تبریک میگم بهت . واقعاً خوشحال شدم

خیلی ممنون آقا محمد علی

اسماعیل پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:09 ق.ظ

سلام دوست عزیز مبارک باشه
خوشحالم که دیر نظر ندادم احه هر وبلاگی که میرم معمولا دیگه وبلاگ رو ترک کردند و نظر دادن من دیگه فایده ای نداره
موضوع فیلم رو لطفا بنویس که چیه
یه فیلم در مورد ارسال اس ام اس در سی شارپ بسازید و اگه ممکن هست
یه فیلم در مورد پردازش تصویر مثلا یه فیلم یا عکس از وبکم بگیره توی سی شارپ رو یه فرم نمایش بده
میدونم درخواستم یکمی زیادی بود
موفق باشید یاعلی

علیک سلام
مرسی عزیزم
اینجا هیچ وقت دیر نیست من تا جایی که میتونم تو این وبلاگ موضوع میذارم.
اگه منظورت تو عنوان مطالب هست من به دو دلیل نمی نویسمشون
1 - طولانی شدن عنوان
2 - سوپرایز
کدهایی که آموزششون رو خواستید من خودم هم بلید نیستم و تا حالا استفاده نکردم.
اما اگه تو گوگل جستجو کنید حتما کامپوننت های آماده برای این کار هست.
من اگه کدشون رو پیدا کردم حتما یک فیلک آموزشی ازشون میذارم.

اصلا هم زیادی نیست دیگه این حرف رو نزنید.
درخواست های شما و بقیه دوستان رو چشمم
خدا نگهدار

بهرام پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:24 ق.ظ

11700
معلومه ازاون دانشجوهایی میشی که تو مشروطیت هتریک میکنی
البته باید یاد باشه که نرم افزار به رتبه نیست به علاقست ویکی مثل تو احتمالا یه مهندس درست وحسابی ازش درمیاد
تبرییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییک
تبرییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییک
تبرییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییک
تبرییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییک

ای بابا این قدرا هم بد نیست که این شکلکو بزنی
من کامپیوتر وقتم رو پر کرده بود و اصلا درس نمی خوندم مگر در شب امتحان. البته واسه کنکور 4 ماه خوندم
بسیاری از دوستانم که با من میخوندن و حتی قبل از من شروع کرده بودن تقریبا بالای 20000 آوردن!
اما اگه صحبت از برنامه نویسی شد میتونی رو من حساب کنی
آقا بهرام رتبه خودت چقدر شد؟
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

رامین پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:54 ق.ظ

اقا رضا... تبریک میگم بهتون
واستون هم دعا میکنم تا همیشه موفق شین..

خیلی ممنون آقا رامین
مرسی داداشی
دعای خیرتون واسه من یه دنیا ارزش داره

mosy جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:37 ب.ظ

سلام.
من باز اومدم.
تبریک می گم.
منم 3 ماه پیش تو آزمون دبیرستان البرز قبول شدم.
این صدایی که وبلاگت 15 دقیقه یه بار می ده خیلی باحاله. ولی من حس می کنم 2 دقیقه بیشتر طول نکشیده.!!!!
شما تو وبلاگت تا حالا آموزش ساخت ماشین حساب گذاشتی؟؟
من الان 9 جلسه است که دارم کلاس سی شارپ می رم. تمرین جلسه بعدم اینه که یه ماشین حساب درست کنم شبیه ماشین حساب ویندوز.
تازه باید کل محاسباتی رو که فرد انجام میده رو توی یه لیست بنویسه.
البته همه ی این کار ها سادس ولی مشکل اصلی اینه که باید تا 2 شنبه تحویلش بدم.
تا الان فقط دکمه هاش رو گذاشتم.

علیک سلام خوش اومدی
تازه داری میری دبیرستان؟
پس سی شارپ دیگه واسه چی یاد میگیری؟
درستو بچسب مثل من 11700 نیاری
مرسی نظر لطفته
من نذاشتم چون فکر میکنم تو اینترنت باشه
اما اگه شما نیاز دارید براتون رکورد میکنم میذارم.
خدا نگهدار

پوریا شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:52 ب.ظ http://www.momtazha.fay.ir

سلام
خیلی خوشحال شدم
مبارک باشه مهندس
منم امسال کنکور دادم و مهندسی پزشکی همدان قبول شدم
راستی قول دادی آموزشات کاریردی تر باشه یادت که نرفته

علیک سلام
مرسی عزیزم
شما هم مبارکتون باشه آقا دکتر
نه عزیزم یادم نرفته اما فعلا دارم چیزایی که قبلا رکورد کرده بودم رو میذارم.
با این استقبالی که شما میکتید حتما فیلم های جدیدی هم رکورد میکنم.
خدا حافظ پوریا جان

mosy پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:15 ق.ظ

نه مرسی خودم نوشتم. ولی ایرادی که داره اینه که هر دو عددی رو که می زنی باید یه بار مساوی بزنی. یعنی این که مثل ماله ویندوز نیست که وقتی می زنی 2 + 3 اگه بعدش دوباره بزنی بعلاوه، نتیجه رو بده و بعدش بتونی دوباره اون عدد رو با یه عدد دیگه جمع کنی. البته تونستم این ایرادش رو درست کنم ولی دوباره یه جا دیگه ایراد پیدا کرد.

خوشحالم که تونستی بنویسیش.
مطمئنم که میتونی درستش کنی چون نکته ماشین حساب همون چیزیه که شما حل کردی بقیش آسونه.
من یه خورده درگیر کارای دانشگاه هستم واسه همین وقت نکردم براتون رکورد کنم.
انشاءالله در آینده اگه فرصت شد رکورد میکنم.
خدا نگهدار

پوریا پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:49 ب.ظ http://www.momtazha.fay.ir

برادر من چرا کلاس کار میاری پایین من که دکتر نیستم منم مثل خودت مهندسم .

شوخی میکردم پوریا جان
ناراحت شدی؟
ببخشید

mosy سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:00 ب.ظ

نه نیاز نیست. فقط اگه از قبل برنامه ماشین حساب رو دارید فایلش رو برا دانلود بذارید. به فیلم نیازی نیست.

چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد