ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

فیلم آموزشی 17

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوستان گلم 

ماه محرم رو به حضرت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تمامی محبین اهل بیت تسلیت میگم. 

در این پست هفدهمین فیلم آموزشی رو تقدیمتون میکنم  اگه گفتید آموزش چیه ؟ 

آموزش ساخت بازی دوز ، حالشو ببرید. 

نظر یادتون نره  

گود نایت  

 

http://www.mediafire.com/?c7e3odg190bcy6v

انجام عملیات گرافیک بر تصویر

سلام بچه ها 

این پست متعلق به من نیست و آقا Mosy جان زحمتشو کشیدن.

برنامه جالبیه و جالبتر توضیحات هم بصورت کامنت نوشته شدن.

کارش انجام عملیات مختلف روی تصویر و ذخیره کردنشه. 

راستی تصویر رو سیاه سفید هم میکنه ، البته من قبلا توضیحش دادم.()

پروژه خیلی خوبیه آقا Mosy ، آفرین

ببخشید یه خورده طول کشید
کد : 



 

فیلم آموزشی 16

سلام بچه ها 

روز به خیر و خوشی 

 

خیلی وقت بود فیلم نذاشتم امروز که تو سایت دانشگاه بودم گفتم آپلود کنم (استفاده کنیم از امکانات ملت

در این فیلم طریقه کپچر دسکتاپ آموزش داده شده (میدونم آسونه اما به هر حال...) 

در پست بعدی قصد دارم آموزش های جالبتری بذارم. 

 از اون دوستانی که در پست قبل نظر دادن ممنون و اونایی که نظر ندادن  

 

فعلا خدا نگهدار  

 

http://www.mediafire.com/?lrnwg2oukris7i1

گرفتن تصویر از کلیپ برد

با عرض سلام

خسته نباشید بچه ها

راستی نظرتون رو در مورد پردازش تصویر نمیدونم ؛ چی شد خوشتون اومد یا بی خیالش بشم؟ 

آقا مجتبی گفته بودن لینک نمایش حجم درایوها خرابه ، من دوباره لینکشون رو گذاشتم اما از آرشیو وارد نشید ؛ آرشیو مشکل داره (مشکل قالبه)

 

کدی که در این پست گذاشتم رو قبلا بصورت متنی گذاشته بودم که آقا میلاد گفته بودن کار نمیکنه. در اینجا میتونید دانلودش کنید.

با VS2010 نوشتمش (MOSY

راستی بعضیا میگن وبلاگم شلوغه بعضیا میگن خالیه آخرش نفهمیدم

لطفا نظراتتون رو بنویسید 

و یه چیز دیگه میخوام ببینم چند نفر همیشه به وبلاگم سر میزنن (شاید سایتش کردم)

تا پست بعدی خدا نگهدار

  

http://s1.picofile.com/file/7549996341/PicClipboard.rar.html

تشخیص چهره

سلام بچه ها 

خوبید؟ سلامتید؟  

مرسی منم خوبم  

امیدوارم وبلاگمو از بوکمارکاتون حذف نکرده باشید 

راستش هر چند وقت یک بار اینترنت ایرانسل میخرم که نمیشه باهاش فیلم آپلود کرد اما خیالتون راحت ، هفته بعد که رفتیم دانشگاه واستون آپلود میکنم. 

در این پست با اجازه از آقا احسان میخوام اولین مثال پردازش تصویر رو تقدیمتون بکنم. 

در این مثال با استفاده از وبکم دور صورتهای موجود در تصویر خط کشیده میشه ( آفتاب لب بومه

حالشو ببرید ، نظر یادتون نره  

 

http://www.mediafire.com/download.php?ljpwt0j7xbp7trr