ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

فیلم آموزشی 17

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوستان گلم 

ماه محرم رو به حضرت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تمامی محبین اهل بیت تسلیت میگم. 

در این پست هفدهمین فیلم آموزشی رو تقدیمتون میکنم  اگه گفتید آموزش چیه ؟ 

آموزش ساخت بازی دوز ، حالشو ببرید. 

نظر یادتون نره  

گود نایت  

 

http://www.mediafire.com/?c7e3odg190bcy6v

نظرات 11 + ارسال نظر
mosy دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:43 ب.ظ

بابا ترکوندی...
دو تا پست با فاصله یه روز.
راستی این پسره که گفتی تو البرزه ظاهرا دیگه تو البرز نیست. من چند تا اس ام اس بهش زدم. هنوز نگفته چرا رفته. تو وقتی سال سوم بوده باهاش آشنا شدی؟ راستی شما دبیرستان کجا می رفتی؟

پست قبلیش که مال خودت بود
اره وقتی سال سوم بود تو سایت برنامه نویس با هم آشنا شدیم
من بچه اهوازم تو بهشتی درس میخوندم

mosy پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:09 ب.ظ

سلام.
ذخیره اطلاعات در اکسز رو یه کمی یاد گرفتم. در پوست خودم نمی گنجم.
جدا اجب حالی می ده برنامه نویسی.
هنوز فیلمت رو نگا نکردم ولی بازم مثل همیشه حجمش بالاست.

علیک سلام.
من تا به حال با اکسل در برنامه نویسی کار نکردم اما فکر میکنم مثل اکسس باشه.
اگه میشه یه مقاله یا سورس کد بنویس رو وبلاگ بذارم اخه قبلا یکی از دوستان درخواست کرده بودن.
خدا نگهدار

سعید یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:22 ب.ظ

سلام
بابت فیلم های آموزشی ات ممنون یکی اش که خیلی بدردم خورد.
راستی اگه منبع خوب واسه پردازش تصویر داری برامون معرفی کن.
ممنون

علیک سلام
خواهش میکنم ، نظر لطف شماست
من تو گوگل سرچ میکردم سورس و آموزش پیدا کردم اما خیلی کم بودن تازه با سی پلاس پلاس
به نظر من باید در منابع زبان انگلیسی بگردیم

mosy یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:17 ب.ظ

ای بابا... چرا دوباره رفتی؟؟؟ بیا یه پست بده فقط توش بنویس سلام. بهتر از هیچیه...

چقدر قشنگه بدونی کسی انتظارت رو میکشه

abolfazl یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:27 ب.ظ

سلام و خسته نباشید ممنون از مطالبتون خیلی به درد بخورن

می خواستم بدونم می تونید کمک کنید با سی شارپ برنامه های به صورت فلش ساخت. یعنی اطلاعات رو کاربر بده و یه خروجی فلش تحویل بگیره. برای تولید محتوای می خوام . مثل آزمون و اینطور موارد. البته SwfDotNet.IO رو گیر آوردم اما نتونستم باهاش کارکنم هنوز .
ممنون می شم.

http://sourceforge.net/projects/swfdotnet/

علیک سلام
مرسی ، نظر لطفتونه
من تا به حال این کار رو نکردم اما به نظرم جالب میاد.
چشم ، سرچ میکنم اگه مطالبی اومد دستم خوشحال میشم کمکتون کنم

mosy سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:30 ب.ظ

خوبی؟؟؟؟!!!؟؟
مگه من گفتم اکسل؟؟؟؟ اکسل که برای ذخیره نیست. من گفتم اکسز. فشار درس ها کورت کرده؟؟؟؟

اکسز؟ اون همه شادی و جنجال واسه اکسز بود؟
فشار درسها که بماند

۶۱ جمعه 10 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:17 ب.ظ

سلام چرا پروفایلتونو نذاشتین ببینیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

علیک سلام
چون کسی نپرسیده بود
چشم میذارمش

سعید شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:41 ب.ظ

تولدت مبارک!

مرسی سعید جان

mosy جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:42 ب.ظ

ای بابا...
روزی 3 بار میام اینجا.
میمیری یه پست بدی؟؟؟
بابا 4 روز تعطیل بوده ها...

سلام
ببخشید نتونستم پست بذارم
چرا اعصابتو خراب میکنی؟
زود پیر میشی ها!
این همه شکلک ترسناک واسه من فرستادی ها ؟
اخه وقتی تعطیله من از کجا آپلود کنم؟

mthreat جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:43 ب.ظ http://parsclub.net/mthreat

سلام من همین دیشب وبلاگت رو پیدا کردم کلی حال کردم بقول یارو گفتنی اصن عروسی گرفتم کلا یه وضی بود که نگو ولی ای کاش همراه فیلم پروژه ها رو هم میزاشتی

علیک سلام
چه خوب ، خوشحالم که یکی بر دوستانم افزوده شده
نوشتن پروژه ها رو گذاشتم بر عهده خودتون

mosy شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:49 ب.ظ

از خونه ی من...
خوب روزهای غیر تعطیلش هم که کاری نمی کنی.

هههههههههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد