ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

پارامترهای خط فرمان

سلام خوبید؟ خوشید؟ سلامتید؟

امیدوارم خوب و خوش و سلامت باشید ، همیشه

در این پست یک کد کوچیک و قشنگ رو به درخواست mthreat تقدیمتون میکنم.

از طریق این کد پارامتر هایی که به برنامتون ارسال شدن در یک لیست نمایش داده میشن.

از جمله این پارامتر ها آدرس فایل هایی که قراره برنامتون اجرا کنه هستن.

راستی نظرتون در مورد این شایعه که جمعه آخر دنیاست چیه؟

اخه اگه آخر دنیا باشه پس گرانتی کول دیسکم چی میشه؟


تا پست بعدی خدا نگهدار


کد :


http://s2.picofile.com/file/7590269565/CMDPars.rar.html

نظرات 9 + ارسال نظر
mthreat چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:17 ب.ظ http://parsclub.net/mthreat

ممنونم
کول دیسکت رو بفرست تو پناهگاه استالین

خواهش میکنم
باید شرکت سازندشو هم بفرستم

mosy پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:10 ق.ظ

سلام.
آره دیگه تموم می شه...
راحت می شیم. از شنبه امتحانا شروع میشه.

علیک سلام
هیچی نشد
تازه بدبختی و بی خوابی شروع شد

mthreat دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:18 ق.ظ http://parsclub.net/mthreat

سلام اگه میشه یه فیلم آموزشی در مورد richtextbox تو سایت بزار مخصوصا روی گرافیکش(بشه عکس گذاشت - متن های سینتکس رو رنگشون رو عوض کنیم(مثل ویژال) و ... ) بازم ممنون

علیک سلام
چشم ، اما بعد از امتحانات فعلا وبلاگ تا بعد از امتحانات تعطیله

mosy چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:55 ب.ظ

سلام. نمی تونی یه ساعتی قرار بذاریم بیای یاهو؟؟؟؟ تو یکی از برنامه هام به مشکل برخورد کردم.
الان وقتی با یه دیتابیس اکسس می خوام کانکشن درست کنم، تو دستور
esme connection.open()
cmd.ExecuteNonQuery();
esme connection.Close();
سر اوپن ارور می ده و میگه:
The 'Microsoft.ACE.OLEDB.12.0' provider is not registered on the local machine.
این برنامه رو روی یه کامپیوتر دیگه نوشتم و ریختمش رو فلشم، ولی الان رو کامپیوتر خونه کار نمی کنه.
الان این جوری ام: و اون شکلکه که داره موی سرش رو میکنه.

سلام
من الان آنلاینم
RezaMansori2010@yahoo.com
البته این خطا رو قبلا ندیدم

mosy پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:41 ب.ظ

نه بابا!!!
خوب معمولا کی آنلاین میشی؟
اون کدی که برای ایجاد کانکشن با اکسس نیازه اینه؟:
Microsoft.ACE.OLEDB.12.0
?

شانست بده آنلاین بودم
add کن هر وقت آنلاین بودم میبینی
Microsoft.Jet.OLEDB.4.0

طراحی سایت شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:16 ب.ظ http://project14.blogfa.com

سلام.

از مطالبت خوشم اومد. لینکت کردم. موفق باشی.

علیک سلام
نظر لطفتونه مرسی
شما هم لینک شدید

mori سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:20 ق.ظ

salaaaaaaaaaaam dadashe golm
agha chetor metori?
nashnakhti?:D dadashetm :D kam miay yahoo!! goftm biam ye sari b webet bznm
agha key baghiye pdf haro wasam misendi?:D va yekiam in k key c# ro yadm midi namarddddddddddddd:D

dadash dige berm bekhabm:d saat 3 e :D
bye bye dadashi:x
mori_hacker@verizon.net

سلام mori جان
مرسی خوبم شما خوبی؟
آره این درس و دانشگاه وقت نمیذاره بیام یاهو
چشم سر فرصت هم سی شارپ یادت میدم هم pdfها رو میسندم
3:20
خدا نگهدار عزیزم

mosy جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:45 ب.ظ

یه وقت نیای پای کامپیوتر، بابا بچه مثبت ول کن این درسا رو...
مثلا اومدی دانشگاه ها... برو عشق و حال.

نه بابا اونقدرا که فک میکنی بچه مثبت نیستم
یعنی به اصطلاح میخوام درس بخونم

محمد یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:11 ب.ظ

سلام آقا رضا
ببخشید من دانشجوی رشته کامپیوتر هستم.
یه خواهش کمک ازتون دارم.
اگه درمورد برنامه نویسی موازی در سی شارپ مقاله ,سایت,کتاب و ... مطالبی دارید راهنمایی بفرمایید.(البته یه سری اطلاعات ساده دارم)
بسیار ضروری است
خیلی ممنون

علیک سلام
ببخشید دیر جواب میدم یه خورده درگیر درس بودم
در مورد برنامه نویسی موازی من خودم زیاد در این باره وارد نیستم اما اگر در گوگل "پارالل سی شارپ" رو سرچ کنید نتایج خوبی رو پیدا میکنید.
خدا نگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد