ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

جمع دو تصویر

سلام دوستان
در این پست می خوام جواب سوال یکی از دوستانمون رو جواب بدم از ایشون هم از تاخیر معذرت می خوام سوال ایشون از این قرار بود :
دو تصویر با سایزای متفاوت را با هم جمع کند به طوری که تصویر کوچکتر در وسط تصویر بزرگتر قرار گیرد
این هم کدش

کد :

http://s2.picofile.com/file/7214036876/TwoPictures.rar.html


دعا یادتون نره خدا نگهدار

یک کریستال ریپورت - چند جدول

سلام دوستان خوبم حالتون چطوره؟ خوبید؟ امیدوارم همیشه خندان و شاداب باشید.
در این پست قصد دارم به سوال یکی از دوستان که پرسیده بودند :
من یه برنامه مینویسم که پویا کار میکنه، من در طی اجرای برنامه میخوام فیلدهای یه جدول رو به کریستال ریپورت بفرستم ( ممکنه جدول هم طی اجرا فرق کنه )
من میخوام با داشتن نام جدول و فیلدهای مورد نطر، گزارشی رو بر این اساس با کریستال ریپورت به کاربر نمایش بدم، چطور میتونم این کار رو بکنم؟ میدونم دردسره ولی خواهش میکنم اگه میتونی کمکم کن
اگه سوالتون رو خوب فهمیده باشم می خواهید از یک فایل کریستال ریپورت برای چند جدول با فیلدهای متفاوت استفاده کنید. خیلی هم مشکل نیست فقط کافیه دیتا تیبلی رو که براش می فرستید رو دستکاری کنید.

این هم لینک کد کاملش :

کد :

http://s1.picofile.com/file/7214034080/CristalReport.rar.html


خدا یار و نگهدار

دیکشنری نوین

سلام دوستان عزیزم ، پس از یک غیبت طولانی دوباره برگشتم.
قبل از اینکه کدی که امروز براتون آوردم رو تقدیمتون کنم یک خواهش برادرانه از همه اون هایی که حتی اگر یه ذره از این وبلاگ سود بردند دارم.
یک آرزوی بزرگ دارم که می ترسم با گناهانم و تقصیر در عبادت ، خدا توفیقشو به من نده پس از شما خواهش می کنم حتی اگه حالتون از من هم بد تر باشه برام دعا کنید شاید خدا بخاطر دعاهاتون این توفیق رو به این بنده حقیر بده
پس هر کجا که هستین و به هر زبانی و لهجه ای که دارید دعام کنید.
امیدوارم خدا هم هر مشکلی که دارید رو به حرمت ماهی که در پیش داریم ، ماه محرم الحرام حل بکنه.
حالا که دعام کردین وقتشه که یک کد قشنگ تقدیمتون بکنم و اون کد ، کد فرهنگ لغت هست که چیز جالبی که از بقیه متمایزش می کنه ان هست که لغات به شکل دیتابیس کنارش نیستن و امن و امان داخل خود فایل اجرایی هستن و هیچ نیازی به نصب اس کیو ال یا هر برنامه دیگه (البته به جز فریم ورک) نیست و می تونید فقط فایل اجرایی رو هرجا که فریم ورک نصب باشه کپی کنید و ازش استفاده کنید.
برای اینکار کافیه فایل دیتا بیس مورد نظرتون رو داخل اکسس باز کنید و کل رکورد ها رو انتخاب کنید و ازشون کپی بگیرید سپس داخل نوت پد بندازینشون و فایل رو بعد از سیو کردن داخل پروژتون وارد کنید.
امیدوارم خوشتون بیاد خدا یار و نگهدار  

کد : 

 

http://s1.picofile.com/file/7194363866/NovinDic.rar.html