ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

مژده مژده

سلام بچه ها

بعد از یه عمر تاخیر اومدم یک مژده بدم بهتون

وبسایت زدممممممممممممممممممممم

به زودی راه اندازیش میکنم حالشو ببرید.

اما یه چیزی اگه تو وبسایت مطلب مینویسم نظر بدید آبروم نره

اینم آدرسش

C-Sharp.ir

آدرس قشنگیه نه؟؟؟

حالشو ببرید

فعلا خدا نگهدار

نظرات 11 + ارسال نظر
mthreat سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:10 ب.ظ http://parsclub.net/mthreat

بابا ای ول فقط امید وارم مثل بقیه ی سایت ها نباشه تا یه کد مینویسن باید کلی زور بزنی تا بفهمی چی نوشت (اگه حالت پرسش و پاسخ باشه که نور الانوره! (البته فروم نه :D ) ) موفق باشی

مرسی
چشم ، از نظرتون ممنون

رفیعائی چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:11 ب.ظ

سلام
بعد از تحویل پروه ام که البته اشکالات زیادش به کمک شما رفع شد برای تشکر امدم اما شما رفته بودید از اینکه نتونستم ازتون درست تشکر کنم معذرت میخواهم مطمئنم خودتون متوجه اضطراب شدیدم شدید
به هر حال از کمکتون خیلی خیلی متشکرم

علیک سلام
اصلا لازم به تشکر نیست
خوشحالم تونستم کمک کنم

mosy جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:23 ق.ظ

سلام.
من دوباره اومدم.
این سایته که باز نمی شه.
منم مثل mthreat فکر کردم الان بیام شونصدتا مطلب گذاشتی. ولی ...
راستی شما چرا می گی C++ قوی تره؟؟؟؟ C# که خیلی بیشتر از C++ شی گرا هست. و خیلی ساده تر.
یه سوال: کوچکترین متغیر اعشاری فلوت هست دیگه؟

علیک سلام
میدونم باز نمیشه انگار مشکل از دیتابیسشه
اولین وبسایتمه هنوز بلد نیستم
میدونم سی شارپ شئ گراست و خیلی آسونتر اما اگه قویتر از سی پلاس پلاس بود الان بیشتر نرم افزار های قوی مثلا همین بازی ها رو بجای سی پلاس پلاس با سی شارپ مینوشتن.
بنا به چیزی که میدونم آره

mahtab جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:39 ب.ظ

salam bazam montazere film haye amozeshi jenab ali hastim kama fes sabegh

سلام
چشم
مشکل وبسایت که حل شد فیلم های آموزشی رو آپلود میکنم

mthreat دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:39 ب.ظ http://parsclub.net/mthreat

بالاخره سایت درست شد :D ولی بخش نظرات رو هر چی میگردم نیست !

فعلا که فعال نشده هنوز

mahtab پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:44 ب.ظ

سلام مهندس خوبی من هر روز سر میزنم چرا خبری ازت نیس چرا دیگه ادامه نمیدی و فیلم سی شارپ نمیذاری

سلام
اتفاقا قصد دارم بصورت خیلی فعال وبسایت رو راه اندازی کنم
و فیلم های آموزشی بذارم
نگران نباشید.

Reza دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:22 ب.ظ

باگ داری عمو.

این پیام رو دیر خوندم؟
یا الان باگ داره؟

mosy دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:00 ب.ظ

آره، قصد داری فعال کار کنی ولی بعد از دانشگاه. مگه نه؟

نه اینجوری هم نیست

رضا باقرزاده چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:20 ب.ظ http://barkhat.blogsky.com/

این متن رو بخونید بعد اگر دوست داشتید در آخر به لینک داده شده مراجعه کنید
سلام.
اگر روی هر کدام از موضوع های کاری مرتبط با برخط نویس فعالیت می کنید، می توانید مطالب و مقالات خودتان را در اینجا منتشر کنید. اینجا می خواهیم تجربیات و اطلاعات‌مان را با یکدیگر به اشتراک بگذاریم، یاد بگیریم و یاد بدهیم.

ارسال مطلب کار آسانی است. اگر دست به قلم هستید، شرایط ارسال مطلب را مطالعه کنید و در برخط نویس سهیم شوید.

شرایط ارسال مطلب:
- مطلب باید مربوط به حوزه کاری برخط نویس باشد.
- مقالات می تواند در قالب خبر، آموزش و یا نقد و بررسی باشد.
- لازم است هر مقاله پیش از ارسال برای برخط نویس مورد ویراستاری دقیق قرار گرفته و از کیفیت نوشتاری مناسبی برخوردار باشد.
- در صورتی که مطلب ترجمه یا برداشت از یک مطلب به زبان دیگر است لطفا لینک منبع را ارسال کنید.
- مقالات با نام نویسنده منتشر می‌شود اما برخط نویس در رد یا قبول و همچنین ویرایش آن آزاد است.

در صورتی که مقالات شما دارای شرایط بالا است آنها را در قسمت ارتباط با مدیر وبلاگ ارسال نمایید.

منتظر دیدن شما هستیم.
.
خوب حالا که خوندین من یه وبلاگ دیگه هم دارم به اون هم سر بزنین.
اگه بتونین پست های خوبی توی برخط نویس بدین شما عضو نویسنده های سایت میشوید.تا حالا 5 نفر نویسنده داریم.
خوشحال میشیم بهمون سر بزنی.
آدرس وبلاگ برخط نویس:http://b-nevis.blogsky.com/

mosy یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:35 ب.ظ

هستی؟؟؟

په نه په نیستم.
چرا تو وبسایت نظر نمیدی؟

رضا جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:03 ب.ظ http://www.reza5722.blogfa.com/

سلام هم استانی حالت چطوره؟
احسنت به این همه علاقه و استعداد و پشتکار
اقا رضا منم به برنامه نویسی و کلا به یادگیری علاقه دارم فقط نمیدونم از کجا وبا چی شروع کنم هنوز هیچی از برنامه نویسی نمیدونم میخوام که شما بهم کمک کنید
وبلاگتون رو لینک کنم یا وبسایتت رو؟؟
خواهش میکنم کمکم کن کسی دوروبرم نیست که ازش کمک بخوام
شهرمون کوچیکه و جایی واسه اموزش نداره حتی اموزش جزیی کامپیوتر چه برسه به برنامه نویسی
لطفا کامل راهنماییم کن
موفق باشی

سلام
مرسی خوبم
امیدوارم شما هم خوب و شاد باشید
به نظر من برای شروع بسته به توانایی های خودتون باید انتخاب کنید.
یادگیری اصولی برنامه نویسی از سی و سی پلاس پلاس شروع میشه اما چون از جذابیت زیادی برخوردار نیستند ( نظر شخصی من) میتونید از ویژوال بیسیک یا سی شارپ شروع کنید.
ویژوال بیسیک 6 خیلی سادست و با برنامه نویسی آن لذت میبرید اما به هر حال قابل مقایسه با تکنولوژی های تحت دات نت مثل سی شارپ و ویژوال بیسیک دات نت نیست. این انتخاب شماست که از زبان ساده شروع کنم یا از زبان قوی! به توانایی های خودتون بستگی داره.
البته سی شارپ سخت نیست و شاید آسان تر از ویژوال بیسیک باشه اما به دلیل گسترده بودنش اینو میگم.
به نظر من اگه واقعا میخواید زحمت بکشید و به نتایج خوب برسید سی شارپ انتخاب خیلی خوبیه.
تازه وقتی سی شارپ رو یاد گرفتید به تبع از اون asp.net , wpf و تکنولوژی هایی که امکان داره در آینده بیان ، برای شما خیلی ساده میشن.
برای شروع سی شارپ کتاب های الکترونیکی هاشمیان و اسلام احمد زاده خیلی مناسب هستند و همچنین میتونید سوالاتتون رو در انجمن برنامه نویسی barnamenevis.org بپرسید.
من خودم از این سه ایتم خیلی استفاده کردم و مهمترین آیتم تمرین و پشتکاره.
اگه میخواید تبادل لینک کنید وبسایت رو لینک کنید.
نگران این که آموزشگاه نیست و این موضوع نباشید. آموزشگاه ها همیشه مباحث ابتدایی رو میگن و باز هم بر میگرده به پشتکار خودتون.
اگه سوالی داشتید یا راهنمایی ، میتونید به ایمیلم PM بدید.
(ایمیل ها به ندرت چک میشن - تقصیر فیس بوکه (
RezaMansori2010@Yahoo.com
از برنامه نویسی لذت ببرید و موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد