ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

تشخیص چهره

سلام بچه ها 

خوبید؟ سلامتید؟  

مرسی منم خوبم  

امیدوارم وبلاگمو از بوکمارکاتون حذف نکرده باشید 

راستش هر چند وقت یک بار اینترنت ایرانسل میخرم که نمیشه باهاش فیلم آپلود کرد اما خیالتون راحت ، هفته بعد که رفتیم دانشگاه واستون آپلود میکنم. 

در این پست با اجازه از آقا احسان میخوام اولین مثال پردازش تصویر رو تقدیمتون بکنم. 

در این مثال با استفاده از وبکم دور صورتهای موجود در تصویر خط کشیده میشه ( آفتاب لب بومه

حالشو ببرید ، نظر یادتون نره  

 

http://www.mediafire.com/download.php?ljpwt0j7xbp7trr

نظرات 3 + ارسال نظر
بهرام جمعه 12 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:16 ب.ظ

حذفت نمیکنم
خدایش در زنده بودنت شک کردم اخه وقتی میام اهواز همیشه قبلش وصیت میکنم چون راننده هاش اینجورین
فک میکنن پشت جت نشستن
بگذریم
جون من یه تکونی به خودت بده بیشتر فعال باش


اره بابا بعدشم اگه ببینه میترسی بیشتر گاز میده

mosy سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:33 ب.ظ

سلام.
من دوباره اومدم.
خونمون رو عوض کرده بودیم برا همین یه مدت نت نداشتم.
من گفتم الان میام شونصدتا مطلب زدی ولی وقتی اومدم گفتم : زرشک...
من الان باید یه برنامه بنویسم که تاریخ میلادی بهش بدی و بهت تاریخ شمسی بده. برای نوشتنش هم حتما باید از کلاس استفاده کنم و کلاسمم حتما باید به صورت dll سیو شده باشه.
امیدوارم فهمیده باشی چی گفتم.
راستی تو ویژوال 12 رو دان کردی؟؟؟؟؟؟ خوب معلومه نه دیگه. تو همین که جواب نظرات رو می دی زیادیه.

علیک سلام
خوش اومدی دلمون واست تنگ شده بود
۶۰۰ تا
خیلی اسونه
اوکی اگه وقت کردم امشب یا فردا برات مینویسمش
نه دانلودش نکردم

mosy چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:50 ب.ظ

نه. من که نگفتم بنویسیش. همین جوری گفتم وگرنه مگه خودم این جوری ام؟
ولی خوب اگه بنویسی بد نیست. وبلاگت از بی مطلبی درمیاد. من اگه خودم نوشتم آپلودش می کنم بهت می دم.
اصلا یه کاری!!!! من می تونم چندتا از برنامه هام رو برات آپ کنم و خودم هم توضیحاتش رو بدم بعد تو بذار رو سایت.!؟!؟ از این که ماهی یه بار پست بدی که بهتره.

باشه قبول
کدش و توضیح رو بنویس و برام بفرست من مستقیما کپی میکنم
منتظرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد