ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

ماشین حساب

با عرض سلام خدمت دوستان عزیزم

این بار نمیخوام فیلم بذارم

راستی یه چیزی رو کشف کردم و اون اینه که وقتی زود فیلم براتون آپلود کنم کسی نظر نمیده

پس یه خورده میخوام منتظرتون بذارم

شوخی میکردم

راستش من فقط شبا میتونم آپلود کنم و شبا هم خواب عزیز میشه.

اما آپلود میکنم خیالتون راحت

این پست رو به درخواست دوست عزیزم mosy جان نوشتم. همونطور که از عنوان معلومه یه ماشین حسابه البته من ننوشتمش.

تا پست بعدی خدا نگهدار


http://s1.picofile.com/file/7513067090/Calculator.rar.html


نظرات 8 + ارسال نظر
mosy جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:46 ق.ظ

آقا این که خرابه. جمه و تفریق هم نمی کنه. خود شما امتحان کردی؟ یا همین جوری از رو اینترنت گذاشتی؟؟
شایدم چون تبدیلش کرد به ویژوال 2010 خراب شد. ولی تا حالا ندیدم که تو تبدیل خراب بشه.
چه کنم؟؟؟؟
راستی جواب به نظر پست قبل:
آخه کجای مدرسه خوبه که من باید اشتیاق داشته باشم؟
چقدر آدم باید درس بخونه. خسته شدم.

ببخشید بی توجهی کردم
راستش من کدهای ماشین حساب زیاد دارم و اتفاقا امتحانشون کردم اما اشتباهی اپلود کردم.
این یکی رو به 2010 تبدیل کردم و تستش کردم جواب میده.
لینکش رو درست کردم

من تا قبل از دبیرستان هم اینجوری بودم اما دوران دبیرستان یه چیز دیگس
خیلی خوش میگذره حالشو ببر

mosy شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:57 ب.ظ

خوب اینم اشکال داره که.
وقتی یه عدد می زنی بعد مثلا می زنی + بعدش اگه مثلا دوباره بزنی - خراب می شه.
برای همین وقتی من گفته بودم : تونستم این اشکال رو برطرف کنم یه اشکال دیگه دراومد.
خوب به جای اینکه از روی این و اون نیگا کنی خودت برو درستش کن.
من خودم اینترنت رو گشتم پیدا نکردم.

چه جالب
یعنی کسی نتونسته یه ماشین حساب تو سی شارپ درست کنه؟
راستش من این چند روزه یه خورده سرم شلوغ بود وقت نکردم اما چشم سعی میکنم آخر هفته براتون بنویسمش.
خدانگهدار

mosy چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:52 ب.ظ

آخیییی.....
دوباره چهارشنبه شد.
ولی این هفته انگار زودتر گذشت.
این البرز خیلی مسخره س...
می خوان جمعه ببرنمون نماز جمعه.
البته من که نمی رم.
زوری هم هست ها ولی من جمعه یه کاری دارم، نمی رم.
ما از لباس فرم هم شانس نیاوردیم. یه رنگ مذخرفی داره که نگو...
این نظرات وبلاگت چرا گزینه نظر خصوصی نداره؟

به به
بچه ها حال کنید با چه روحیه ای میره مدرسه
اگه دانشگاه رو ببینی چی میگی؟
روزی باید 2 بار برگردی دانشگاه . واقعا سخته.
البته اگه شهرستانی نباشی!
اگه شهرستانی باشی که باید 2 ، 3 ساعت بری سرامیک بشماری تا وقت بگذره
در مورد نماز جمعه هم که من فقط یک بار رفتم
اونم زمانی بود که نماز نمیخوندم فکر کنم 12 ساله بودم با مدرسه رفتم
رنگ لباستون که صورتی نیست اخه خیلی زشت میشه!
راستی یادم رفت توی مدرستون یه نابغه سی شارپ دارید که هکر هم هست.
اسمشو نمیتونم بگم اما امسال پیش دانشگاهیه. (اه از دهنم پرید )
راستی اگه پیام خصوصی بود آخرش بنویس تا بدونم
خدا نگهدار

mosy شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:41 ب.ظ

سلام. پس برنامه چی شد؟؟؟؟؟

نه. کاش صورتی بود.

جدا!!!؟؟!! تو مدرسه ما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مسخره نشو. بگو کیه.
از کجا می شناسیش؟؟؟ تا حالا تو مسابقات رفته؟
شما از مسابقات برنامه نویسی خبر نداری؟
شاید من بتونم یه هم تیمی برای اون بشم.

شما درباره ی سی شارپ کتاب خوب سراغ ندارین؟؟؟؟
یه کتابی که تازه نخواد دستورهای ساده رو درس بده. من آخرین بار بحث کلاس ها رو یاد گرفتم که چجوری ایجاد کنی و چه چیزهایی داره و به چه دردی می خوره و ...
یه کتابی که درباره بیشتر کلاسها و متد ها و رویداد ها و ... نوشته باشه و دستور های جدید هم یاد بده و سوال هم داشته باشه (البته ترجیها ترجمه باشه)
دیگه فکر کنم تو بلندیه نظر تو این وب رکورد زدم.
شما می شه یه ایمیل از خودتون به من بدید؟ که من هی نیام تمام سوالام رو اینجا بکنم؟

سلام
راستش من قبل از این که برنامه رو بنویسم همین برنامه ای که الان رو وبلاگه رو تست کردم هیچ مشکلی توش ندیدم.
البته میخواستم که یکی بنویسم که فرصت نشد از طرفی هم باید اصولی نوشتش که یه خورده وقت میبره.
اما من تو سایت های خارجی کلی کد پیدا کردم و جالب اینجاست که حتی طریقه نوشتنش رو توضیح دادن.
***
با این آقا تو سایت برنامه نویس آشنا شدم
نمیدونم مسابقات رفته یا نه
اما من وقتی دبیرستانی بودم هی دنبال این جور مسابقه ها میگشتم اما نبود. البته بود اما دبیرستانی که توش میخوندم تو کورنر بود.
باور میکنی حتی مسابقات وبلاگ نویسی هم ثبتنام کردم اما هیچ.
در مورد کتاب بگم که من اصلا اصولی سی شارپ رو یاد نگرفتم
فقط یه خورده از کتاب الکترونیکی استاد هاشمیان رو خوندم
و یه بحث از این طرف یه بحث از اون طرف
الان دارم تازه شروع میکنم که کلاس چیه و از این حرفا
این ایمیل منه
RezaMansori2010@yahoo.com
حالا تو نظر دادن رکورد بشکن
خدانگهدار

mosy یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:34 ب.ظ

نظر دومم رو بخونی می فهمی مشکلش چیه.

منم تو یه سایتی دیدم یکی فیلم آموزشیش رو گذاشته بود ولی دانلود نکردم.(چون حجمش بالا بود)

خوب اسم اکانتش تو برنامه نویس چیه؟؟؟
من درمورد مسابقات خوارزمی و سلام کاپ یه چیز هایی می دونم. ولی سلام کاپ کلا تو یه فاز دیگه ی برنامه نویسیه.

پس من خیلی از تو عقب نیستم.
شما تا حالا پروژه برنامه نویسی داشتی؟ منظورم اینه که برای جایی کار برنامه نویسی انجام دادین؟

منظورم فیلم آموزشی نبود
اگه سایت codeproject.com رو دیده باشی هم سورس رو میده هم یه مقاله آموزشی.
***
این صفحه پروفایل اون دوستمه که گفتم
http://barnamenevis.org/member.php?70861-sinashahab
اره بابا تا کلاس هارو یاد بگیری ازم میوفتی جولو
اره پروژه داشتم با قیمت 600 هزار تومنی
اما همونطور که تو وبلاگم میبینی بیشتر دوست دارم عشقی بنویسم
اخه این مشتریا بعضیاشون واقعا اعصابو داغون میکنن، مثلا میگه چرا دکمه پایینه یا ...
و یه مسئله دیگه ای که برام پیش اومد اینه که اخه کی میاد به یه برنامه نویس 18 ساله پروژه بده
اصلا کسی نمیدونه برنامه نویسم
به هر حال حالا که دانشگاهی شدم پروژها زیاد میشن

mosy دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:01 ب.ظ

بهش پیام دادم.
یه درخواست دوستی هم تو برنامه نویس برا شما فرستادم.
من رفتم کتاب چگونه با ویژوال سی شارپ 2010 برنامه نویسی کنیم رو خریدم.
ترجمه آقای انصاری هست. فکر کنم تو برنامه نویس هم عضو هستن.
ای بابا...
من الان یه پروژه ای هست که اگه بخوام بنویسمش بالای 1 میلیون قیمتشه.
البته راس می گی. تنهایی نمی شه رفت دنبالش. باید یکی دیگه بره درباره اش حرف بزنه و تو فقط برنامه رو بنویسی. و خوشبختانه من اون یک نفر دیگه رو دارم.

پسر ای دی منو از کجا گیر آوردی؟
خوبه که کتاب خریدی اما مهمتر اینه که بخونیش.
کتابها به خصوص تو برنامه نویسی فقط استارت رو میزنن بقیه رو خودت باید یاد بگیری
خیلی خوبه حتما پروژه رو انجام بده
من قبل از انجام دادن پروژه ای که گفتم ، حتی پایگاه داده و گزارش گیری رو بلد نبودم اما چون واقعا نیازم شد یادش گرفتم.
البته نیاز نبود بگم انجامش بده
و یه توصیه ای میخوام بهت بدم
اگه خواستی با رفیقت شراکتی کار کنی ، از همون اول قبل از نوشتن اولین خط کد مسئولیت ها و وظایف هرکدومتون در قبال پروژه رو در یک کاغذ بنویسید و زیرش امضا بزنید و هر کدومتون یه کپی ازش داشته باشه.
باور کن من خودم تجربه اش رو داشتم که میگم
اگه نمیخوای با رفیقت شکرآب بشه حتما حتما این کار رو بکن!

mosy سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:07 ب.ظ

دیگه... از تو لیست دوستان اون کسی که بهم معرفی کرده بودی دیدم.
نه پس شبا می گیرمش بقلم.
اگه وقت کردم. پایگاه داده چیه؟؟؟ فکر کنم تو این برنامه لازمش داشته باشم.

پایگاه داده چیه؟
همون دیتا بیس Database
یک فایله که میشه اطلاعاتی توش ذخیره کرد و بعدا بازیابی و گزارش گیری و ... انجام داد.
ساده ترین استفاده از پایگاه داده در برنامه دفترچه تلفنه.
اگه داده هایی که برنامت باید ذخیره کنه زیاد هستن از sql استفاده کن بهتر جواب میده.

mosy جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:17 ب.ظ

می دونستی ویژوال استادیو 2012 هم اومده؟؟ فکر کنم چند روزه که اومده.


میدونم اما چند وقتیه که ویندوز سونم هنگ میکرد برگشتم سراغ اکس پی سرویس پک1 که حتی 2010 هم روش نصب نمیشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد