ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

بارش برف - حرفه ای

با عرض سلام خدمت همه دوستان عزیزم

خیلی شرمندتون هستم چون از این به بعد باید برای کنکور بخونم و نمی تونم خیلی روی وبلاگ مطلب بگذارم اما سعی می کنم هر چند وقت یک بار یه چیز توپی آپ کنم.

کلیپ های آموزشی که قول دادم 40 تا هستن که تقریبا 14 ساعت هستن که بیشتر کدهای قشنگی که توی وبلاگ گذاشته بودم رو توشون توضیح دادم.

من فعلا 39 تا از کلیپ ها رو آماده کردم و فقط کلیپ آخر (اسکرین سیور تکنولوژی) مونده که فقط رندر بشه.

قول داده بودم که حداقل چهارتا DVD بشن اما شدن یک DVD.

این به معنی این نیست که من به قولم عمل نکردم ، نه ، اگه با فرمت avi رندر می کردم حتی بیشتر هم می شد (و خیلی سریع تر) اما با فرمت wmv رندر کردم تا حجمشون کم بشه (تا اگه خواستید روی وبسایت بگذارید ، بشه گذاشت) اما خیلی وقت گرفتن (کلیپ های یک ساعته بیشتر از 6 ساعت طول کشیدن با اینکه فقط خود برنامه رندر اجرا بود و حتی explorer رو هم بسته بودم).

اگه کسی خواست بخره به شمارم تماس بگیره و آدرس کاملش رو به ایمیلم بفرسته.

شماره موبایلم : 09169143618

شماره حسابم : 0338385399005  - با نام رضا منصوری

اول تماس بگیرید تا بهتون بگم چکار کنید

اگه تو وبلاگ سفارش بدید شاید زود نبینمش.

 

راستی در مورد کد این پست بگم

کدی که امروز براتون آوردم طریقه اعمال انیمیشن بارش برف بر روی عکس هست و این بار ذره های برف پیکسل نیستن. اگه یک تغییر کوچیک توش بدید ذره های برف به قطره های باران تبدیل می شن.
کد خیلی جالبیه که می تونید برای ساخت فرم درباره یا بک گراند برنامه ها تون یا به عنوان اسکرین سیور ازش استفاده کنید.

اگه خوشتون اومد یک صلوات کافیه.

خدا نگهدار

 

کد :

 

http://s2.picofile.com/file/7159747953/Pro_Snow.rar.html

بستن برنامه های در حال اجرا

با عرض سلام و خسته تباشید خدمت همه دوستان عزیزم.

از طریق کدی که در این پست براتون گذاشتم می تونید هر برنامه ای که در حال اجرا هست رو ببندید.

 

کد :

 

http://s2.picofile.com/file/7152977525/CloseProgram.rar.html

ذخیره تصویر و بازیابی آن از دیتا بیس

با عرض سلام. 

کدی که امروز خدمتتون آوردم به سفارش یکی از دوستان عزیز هست. 

در این کد طریقه بازیابی و ذخیره عکس در دیتا بیس اس کیو ال رو یاد می گیرید. 

 

کد : 

 

http://s2.picofile.com/file/7152968816/PicInDB.rar.html

دایره ی هنری

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمامی دوستان عزیزم که هر چند یک بار به وبلاگم سر می زنند.
کدی که امروز براتون نوشتم یک کد جالب و ساده هست که اگه یک زمینه ای با توابع مثلثاتی داشته باشید زود یادش می گیرید.
این کد اینقدها کاربرد نداره اما کلا یک چیز قشنگیه!
به نظر من "انسان به قدر زیبایی هایی که می سازه زیباست" پس حتما تلاش کنید چیزهای زیبایی درست کنید تا بقیه رو از زیبایی درونتون مطلع بکنید.
امیدوارم خوشتون بیاد
اگه سوالی داشتید (حتما حتما) در بخش نظرات بپرسید.

 

کد :
  

http://s2.picofile.com/file/7151533759/ArtCircle.rar.html