ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

فیلم آموزشی 13

سلام دوستان عزیزم

چطورید حالتون خوبه؟ انشاءالله سلامت باشید.

یکی از دوستان گفتن که چرا دیر به دیر پست میکنم؟

خیلی خوشحال شودم مرسی

اخه هم گرفتاری ها هم سختی و وقت گیر بودن رندر و  آپلود.

امروز یک فیلم آموزشی دیگه براتون آپلود کردم حالشو ببرید.

فعلا باید به چندتا از سوالات دوستان جواب بدم.

یکی از دوستان نظر داده بودن که چرا اندازه زوم کدها رو بیشتر نمی کنم تا حتی اگه کیفیت کمتر بشه هم قابل رویت باشن؟

چرا تو فیلم ها بیشتر توضیح ندادم؟

در جواب باید بگم که این فیلم ها دیگه رکورد شدن و کاری از دستم بر نمیاد اما اگه خواستم فیلم جدید درست کنم حتما به گفته شما عمل میکنم.

اگه کسی در فهمیدن فیلم ها یا مثلا قطعه کدی با مشکل مواجه شد بهترین حل اینه که اینجا سوال کنه.

اغلب این فیلم ها برای کسانی نیست که دو سه ماه با سی شارپ کار کردن (به جز نابغه ها)

باید حتما روی الگوریتم ها تسلط کافی داشته باشید.

چرا حجم فایل ها رو نمینویسم؟

اگه رو لینک کلیک کنید حجم فایل رو میبینید.

ورژن ویژوال استودیو چنده؟

من این فیلم ها رو روی ویژوال استودیو 2008 نوشتم اما میتونید در 2010 هم بنویسید.

چرا حجمشون زیاده؟

نمیدونم

فرمت فیلم ها wmv هست و با 7zip فشرده شدن

من یه ایده داره

هر کسی که دانلود میکنه خودش فرمتش رو عوض کنه و ببینه با کدام فرمت حجم کمتر میشه بعد به من بگید تا با همون فرمت بر اتون.

راستی یه نظر خواهی

میخواید بعد از که کل فیلم ها آپلود شدن با کدام ورژن سی شارپ ادامه بدیم 2008 یا 2010 ؟

حتما نظر بدید خیلی مهمه.

اما یه گله دارم ازتون

اخه چرا بی انصافی میکنید من به خاطر شما میام این فیلم ها رو رکورد میکنم ، رندر میکنم ، فشرده میکنم ، آپلـــــــــــــــــــــــــــود میکنم اونم روی وبلاگ که نه درآمدی داره نه چیزی.

جز دعای خیرتون هم چیزی نمیخوام


آخرش بعضیا تنبلی میکنن دانلود کنن

یه چیزی هم بگم فعلا اولشه

شاید حجم بعضی از فیلمها تا 100MB هم برسه.

من قبلا به شما گفته بودم اگه نمیتونید دانلود کنید با پست براتون میفرستم اما کسی استقبال نکرد.


خوب بسه بریم سراغ اصل مطلب

توی این فیلم آموزشی طریقه ی استفاده از لاینر براش آموزش داده شده.

لاینر براش یک نوع براش در رسم است که از طریقش میتونید تکسچر برای قلم خودتون انتخاب کنید.

نظر یادتون نره

سوال داشتید مطمئن باشید اگه بلد باشم جواب میدم.

تا فیلم بعدی خدا نگهدار


http://www.mediafire.com/download.php?2996irac2j4v5rs

نظرات 6 + ارسال نظر
راوندی جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:38 ب.ظ http://barnamenevisi.blogsky.com

سلام
یه سوال چند روزه دارم از این و اون می پرسم درست جوابم رو نمیدن.
این سی شارپ پلت فرم هست یا نه؟
یعنی برنامه هایی که باهاش ساخته میشه روی همه ی سیستم عامل ها اجرا میشه یا فقط روی ویندوز اجرا میشه؟
متشکرم.

علیک سلام
نمیدونم
من تا حالا جز ویندوز سیستم عامل دیگه ای نصب نکردم.
متاسفم
خدانگهدار

امید جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:50 ب.ظ

سلام، یه مدت فیلم نذاشته بودین! دیگه داشتم ناامید میشدم!
اما بالاخره پیداتون شد
خیلی ممنون...

علیک سلام
نا امید نشید که هنوز براتون برنامه دارم
خواهش میکنم عزیزم
خدانگهدار

بهرام جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:48 ب.ظ

رضا جون کیفیت فیلمات خوبه حجمشون هم عالیه
اگه کم حجم بشن دیگه چیزی معلوم نیست داداش تورو خدااین کارو نکن
به حرف این جماعت گمراه گوش نکن
راستی من زیاد اهل دعا کردن نیستم منو از دعامعاف کن

به به آخرش یکی اومد طرف ما رو گرفت خوشم اومد
نه من اصلا قصد ندارم کیفیتشون رو کم کنم. خاطرت راحت باشه
اخه مرد حسابی بگی خدایا این رضا رو چمران قبولش کن سخته؟
خدا حافظ

پوریا شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:38 ق.ظ http://www.momtazha.fay.ir

سلام
از فیلمایی که میذاری ممنونم ولی اگه یه مقداری کاربردی تر باشه بهتره
مثلا آموزش نوشتن یه وب بروزر که از ابزار وب بروزر خود سی شارپ استفاده نکنه
بازم ممنون

علیک سلام
متاسفم وب بلد نیستم
انشاءالله که تو فیلمای بعدی حتما کد های کاربردی رو میذارم فعلا این فیلمهای رکورد شده رو دارم آپلود میکنم.
خدا نگهدار

mosy جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:41 ب.ظ

ای بابا...
همه که پول دار نیستن اینترنت 1 مگ نامحدود داشته باشن...
شما دوست داری من همش بیام بگم "وای... چه وبلاگ قشنگی... واییییی..."
خوب یکی هم بالاخره باید انتقاد بکنه دیگه.

مگه اینترنت من 1 مگه؟
نه بابا من 512 دارم و فقط شب هم آپلود میکنم که سرعت میشه 30kbps
اره باید بگی وبلاگم قشنگه
شوخی میکردم
اتنقاد های شما و دوستان رو چشمام

ehsancompany سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:14 ب.ظ http://www.irantalk.net

خدا قوت تازه مهندس....

مرسی احسان جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد