ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

چشم سوم

با عرض سلام دوستان

بعد از یه عمر غیبت آخرش اومدم

چون دیگه نمیتونم شبا بیدار بمونم فعلا آپلود فیلم ها رو تعطیلش کردم ( تا کارت دانشجویی بدن بتونم برم سایت دانشگاه)

خانم ناهید هم درخواست کد وارد کردن فایل اکسل در سی شارپ رو کرده بودن

اگه منظورتون فقط وارد کردن و نمایش دادن اونه که میتونید مثل یک فایل اکسس باهاش برخورد کنید فقط ConnectionStringش فرق میکنه که تو اینترنت اگه سرچ بزنید متناسب با ویژن فایلی که دارید میتونید پیداش کنید.

اما اگه میخواهید مثل یک محیط اکسل باشه یعنی مثلا فرمول بنویسید که نمیدونم 


در اینجا میخوام یه کدی رو تقدیمتون کنم کیف کنید

این کد طریقه استفاده از FileSystemWatcher رو به خوبی نشون میده.

فقط کافیه برنامه رو ران کنید ، حالا میتونید کل فایل ها و فولدرهایی که ساخته ، حذف ، و تغییرنام شدن رو ببینید.

فکر کنم این دقیقا ابزاری باشه که یک کراکر نیاز داره

تا پست بعدی خدانگهدار


http://s3.picofile.com/file/7524824408/ThirdEye.rar.html


ماشین حساب

با عرض سلام خدمت دوستان عزیزم

این بار نمیخوام فیلم بذارم

راستی یه چیزی رو کشف کردم و اون اینه که وقتی زود فیلم براتون آپلود کنم کسی نظر نمیده

پس یه خورده میخوام منتظرتون بذارم

شوخی میکردم

راستش من فقط شبا میتونم آپلود کنم و شبا هم خواب عزیز میشه.

اما آپلود میکنم خیالتون راحت

این پست رو به درخواست دوست عزیزم mosy جان نوشتم. همونطور که از عنوان معلومه یه ماشین حسابه البته من ننوشتمش.

تا پست بعدی خدا نگهدار


http://s1.picofile.com/file/7513067090/Calculator.rar.html