ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

فیلم آموزشی 18

سلام به رفیقای عزیز و همیشگیم

چه خبر؟ سلامتید؟

دلتون واسم تنگ شده ؟ میدونم تنگ شده به خصوص mosy عزیز که روزی 3 بار از وبلاگم دیدن میکنن ، دم همتون گرم

در این پست یکی از زیباترین آموزش ها رو تقدیمتون میکنم .

طریقه ی ایجاد اسکرین سیور شطرنجی کردن صفحه ی نمایش و همچنین اسکرین سیور (به قول خودم ) خط سرگردان .

در اسکرین سیور اولی ، ابتدا از دسکتاپ عکس گرفته میشه سپس به مربع های کوچکتری تبدیل شده و هر مربع آزادانه در صفحه به حرکت در میاد.

در اسکرین سیور دومی یک خط زرد رنگ آزادانه در صفحه به حرکت در می آید.

هردوی این اسکرین سیورها در این فیلم آموزش داده شدن.

نظر یادتون نره ، مهمتر از نظر دعای خیرتونه

تا پست بعدی خدا نگهدار


http://www.mediafire.com/?9b1oa01zdfwzggv


نظرات 11 + ارسال نظر
mthreat دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:42 ق.ظ http://parsclub.net/mthreat

دوباره سلام اگه میشه برنامه های تحت وب رو آموزش بده :D
با مرورگر نه ها مثلا مسنجر

علیک سلام
این جور برنامه ها یک سرور دارن.
مثلا اگه بخوام یک برنامه شبیه یاهو مسنجر درست کنم باید اول یک سرور طراحی کنم ، مثلا یک دیتابیس یا یک وب سایت بعدش برنامه ای که مینویسم باید با این سرور تبادل اطلاعات بکنه تا بشه یک مسج از یک جا به جای دیگه منتقل بشه.
اما تحت شبکه لن خیلی اسونتره

mosy دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:59 ب.ظ

سلام.
چه عجب...
ولی من هنوز اون دوزه رو نیگا نکردم.
تو بعد از چقدر برنامه نویسی تونستی به این سطح برسی؟
به نظرت الان من باید چی کار کنم برنامه نویسیم خیلی خوب بشه؟!؟
لامسب این مدرسه ما خیلی امتحان می گیره. وقت سر خاروندن ندارم. همش از کنار این کتاب سی شارپه که دارم رد می شم ولی دوباره یاده درسام می افتم. واقعا اون پسره کار خوبی کرد از البرز رفت...

مهمترین چیز علاقست ، علاقه!
علاقه داشته باشی خیلی زود یاد میگیری
من هم مثل شما بودم با این تفاوت که درس نمیخوندم فقط شب امتحان درس میخوندم و در طول سال برنامه نویسی

mthreat سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:18 ق.ظ http://parsclub.net/mthreat

سلام همون تحت لن رو فیلمش رو بزار حالا تا بعد شاید تحت وب هم گذاشتی

علیک سلام
یه خورده میگشتی تو وبلاگ پیدا میکردی
یه راهنمایی : فیلم آموزشی 12

mthreat سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:11 ب.ظ http://parsclub.net/mthreat

سلام دانلودش کرده بودم ! نگاه هم کردم ولی خوب مغزم دیگه جواب نمیده کلا مثل ماهی طلایی هر 3 ثانیه ریست میشه

علیک سلام

mosy چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:23 ب.ظ

آخه الان چند تا چیز از چند طرف مختلف آدم رو وسوسه می کنه. کامپیوتر - برنامه نویسی - روبیک - و ... و از یه طرف هم درس ها فشار میارن...
اصلا یه وضعیه...
ولی به نظرت من اگه علاقه نداشتم می رفتم کلاس برنامه نویسی؟؟؟؟!!!

آره من هم مثل تو بودم و الانشم هستم و حتی فشار بیشتر شده
اخه تو دانشگاه روش شب امتحانی جواب نمیده
من نگفتم علاقه نداری ... اتفاقا علاقه داری خوبشم داری فقط میخواستم بگم که نترس هنوز اول راهه مطمئنم یاد میگیری و خوب مسلط میشی اون موقع یک پسورد میدم بهت تا پست بنویسی رو وبلاگ
اون وقت تو میشی جانشینم

mosy شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:08 ب.ظ

شاید اون موقع یه خورده وبلاگت پرطرفدار بشه.
راستی یه سوالی! مثلا من بعد از این که ذخیره در پایگاه ها رو خوب یاد گرفتم دیگه چه مباحثی تو برنامه نویسی می مونه؟ به نظر خودم باید بعدش یه کم برم سراغ کار های گرافیکی با سی شارپ که مثلا خودم بتونم یه فورم بسازم.

ههههههههههه
بعد از این که طریقه ی ثبت ، بازیابی و گزارش گیری اطلاعات رو در دریتابیس یاد گرفتی ، گرافیک و کار با کامپوننت های زیبا سازی ، چند رشته ای (مولتی تردینگ) و شبکه رو فعلا کار کن.
اگه بتونی یک برنامه مدیریت کافی نت با دیتابیس رو تحت شبکه بنویسی واقعا گل کاشتی
کمک خواستی من هستم

mthreat دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:16 ب.ظ http://parsclub.net/mthreat

سلام ،
توپ تانک فشفشه پست بعدی دیگه وقتشه

علیک سلام
عجله کار شیطونه
فعلا مشغول هاردم هستم انگار میخواد بسوزه
چند وقتیه هارد صدا میده و سیستمم هنگ میکنه
دعا کنید فیلم ها پاک نشن

mthreat سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:48 ب.ظ http://parsclub.net/mthreat

سلام خوبی ؟
آقا اگه بخوایم فایلی با یه پسوند خاص با برنامه ی ما لود بشه!!!
تو فرم لود از کدی باید استفاده کنیم!!!! (یک هفته هستش که این سوال رفته تو ذهنم بیرونم نمیاد!!! ) (مثال : فایل TXT که با نودپد بالا میاد :D بدون دادن آدرس بصورت دستی و ctrl + o )

علیک سلام
مرسی عزیزم، خوبم ، قربانت
System.Environment.GetCommandLineArgs()
یک آرایه از نوع string واست بر میگردونه که در این آرایه آدرس فایل برنامه و همچنین آدرس فایل هایی که برای برنامت فرستاده شدن و آرگومان هایی که توسط داس یا برنامه ی دیگه براش فرستاده شدن قرار داره.
اگه ابهامی بود بنویس تا نمونه کد آپلود کنم ببینی

mthreat سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:19 ب.ظ http://parsclub.net/mthreat

د برادر من نیکی و پرسش!
یه نمونه کد بدی که خیلی عالی میشه!!! :D
منم فن سی پی یوم یه صدایی میداد بازش کردم دوباره بستم الان صدای هوا پیما میده!!! (اگه هاردت بسوزه ما از فیلم با صدا اونم پارسی گیر بیاریم خدا کنه هیچ چیش نشه )

چشم یک نمونه کد واستون آپلود میکنم.
فن که مشکلی نیست اما هارد رو نمیشه بازش کرد
اتفاقا من از بچگی عادت داشتم همه وسایل الکترونیکی رو باز و بسته کنم

حای دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:02 ق.ظ http://merry.blogsky.com/

راستی!
امور دانشجویی رفتی؟
خانم موزرم نیا هنوز اونجاس؟
یه نشریه داشتیم بنام پالس. در باره الکترونیک و کامپیوتر بود...
یادش بخیر...
شاد باشی

اره یه بار رفتم
یه خانمی اونجا بود اما نمیدونم نمیشناسمش
قربانت

علی دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:09 ب.ظ

اقا کارتون خیلی عالی بود
من تازه این ویدئو هارو دارم دانلود میکنم و امیدوارم هنوز به این پیج سر بزنید
من تازه می خوام c# یا بگیرم و از شما می خوام که اگه میشه کد هارو برای ما تازه وارد ها بذارید
ممنون از زحماتتون

چشم کدها رو هم ضمیمه میکنم.
ویدئوهای جدید روی وبسایت قرار میگیرن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد