ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

فیلم آموزشی 15

سلام دوستان عزیزم

امیدوارم شاد و سر حال باشید

راستی این غلطی که دوباره امریکا کرده رو شنیدید

امریکایی های ********** ()

میدونید بهترین روش مبارزه باهاشون چیه؟

اینه که تو علم و فناوری به قول یکی از دوستام بذاریمشون تو جیبمون 

اخه اینا چی از جون مسلمونا میخوان؟

چرا نمیرن اونایی که گاو و میمون میپرستن رو مسخره کنن؟

این همه خرج میکنن که فتنه و جنگ به پا کنن؟

چرا هیچکس باهاشون نمیجنگه؟

چرا هیچکش به خاطر قرآن خشم نمیکنه؟

من یه سوال از تمامی مسلمانان دارم

اگر امام علی (علیه سلام) الان زنده بود به نظرتون چیکار میکرد؟

حتما از خشم زمین رو میشکافت 

ای منجی عالم کجایی

توکل به خدا


بریم سراغ برنامه نویسی 


این بار زود آپلود کردم 


کدی که امروز براتون آپلود کردم یکی از کاربردی ترین ، آسون ترین و زیباترین کدهاست.

در این کلیپ طریقه ساخت ساعت آنالوگ با استفاده از تصاویر عقربه ها و پس زمینه آموزش داده شده.

امیدوارم مفید باشه

خدانگهدار


http://www.mediafire.com/download.php?dl8mu0b425ly8e8

فیلم آموزشی 14

با عرض سلام خدمت تمامی دوستان گلم 

میدونم این دفعه خیلی دیر آپلود کردم ببخشید. 

اما از این به بعد ان شاء الله براتون زود به زود میذارم. 

فیلمی که امروز براتون آوردم هم جالبه هم کم حجم  

در این فیلم با نحوه کار با پروسس ها آشنا میشید ، عنوان این فیلم رقص( ) هست که قبلا کد رولر و هاردی رو براتون گذاشته بودم. 

 

امیدوارم خوشتون بیاد (از لحاظ حجمش مطمئنم خوشتون میاد) 

راستی کسی در مورد کنابخانه OpenCV در سی شارپ منابع فارسی داره؟ 

خیلی نیازشون دارم 

اگه دارید لطفا از داداشتون دریغ نکنید 

خدا نگهدار 

 

http://www.mediafire.com/?dkhi6u3rtu29ca9

کنکور

سلام دوستان عزیزم

اگه گفتید چی شده؟

تو دانشگاه شهید چمران رشته مهندسی نرم افزار قبول شدم


البته شبانه

خیلی خیلی خوشحالم

خدا رو 100 مرتبه شکر


فیلم آموزشی 13

سلام دوستان عزیزم

چطورید حالتون خوبه؟ انشاءالله سلامت باشید.

یکی از دوستان گفتن که چرا دیر به دیر پست میکنم؟

خیلی خوشحال شودم مرسی

اخه هم گرفتاری ها هم سختی و وقت گیر بودن رندر و  آپلود.

امروز یک فیلم آموزشی دیگه براتون آپلود کردم حالشو ببرید.

فعلا باید به چندتا از سوالات دوستان جواب بدم.

یکی از دوستان نظر داده بودن که چرا اندازه زوم کدها رو بیشتر نمی کنم تا حتی اگه کیفیت کمتر بشه هم قابل رویت باشن؟

چرا تو فیلم ها بیشتر توضیح ندادم؟

در جواب باید بگم که این فیلم ها دیگه رکورد شدن و کاری از دستم بر نمیاد اما اگه خواستم فیلم جدید درست کنم حتما به گفته شما عمل میکنم.

اگه کسی در فهمیدن فیلم ها یا مثلا قطعه کدی با مشکل مواجه شد بهترین حل اینه که اینجا سوال کنه.

اغلب این فیلم ها برای کسانی نیست که دو سه ماه با سی شارپ کار کردن (به جز نابغه ها)

باید حتما روی الگوریتم ها تسلط کافی داشته باشید.

چرا حجم فایل ها رو نمینویسم؟

اگه رو لینک کلیک کنید حجم فایل رو میبینید.

ورژن ویژوال استودیو چنده؟

من این فیلم ها رو روی ویژوال استودیو 2008 نوشتم اما میتونید در 2010 هم بنویسید.

چرا حجمشون زیاده؟

نمیدونم

فرمت فیلم ها wmv هست و با 7zip فشرده شدن

من یه ایده داره

هر کسی که دانلود میکنه خودش فرمتش رو عوض کنه و ببینه با کدام فرمت حجم کمتر میشه بعد به من بگید تا با همون فرمت بر اتون.

راستی یه نظر خواهی

میخواید بعد از که کل فیلم ها آپلود شدن با کدام ورژن سی شارپ ادامه بدیم 2008 یا 2010 ؟

حتما نظر بدید خیلی مهمه.

اما یه گله دارم ازتون

اخه چرا بی انصافی میکنید من به خاطر شما میام این فیلم ها رو رکورد میکنم ، رندر میکنم ، فشرده میکنم ، آپلـــــــــــــــــــــــــــود میکنم اونم روی وبلاگ که نه درآمدی داره نه چیزی.

جز دعای خیرتون هم چیزی نمیخوام


آخرش بعضیا تنبلی میکنن دانلود کنن

یه چیزی هم بگم فعلا اولشه

شاید حجم بعضی از فیلمها تا 100MB هم برسه.

من قبلا به شما گفته بودم اگه نمیتونید دانلود کنید با پست براتون میفرستم اما کسی استقبال نکرد.


خوب بسه بریم سراغ اصل مطلب

توی این فیلم آموزشی طریقه ی استفاده از لاینر براش آموزش داده شده.

لاینر براش یک نوع براش در رسم است که از طریقش میتونید تکسچر برای قلم خودتون انتخاب کنید.

نظر یادتون نره

سوال داشتید مطمئن باشید اگه بلد باشم جواب میدم.

تا فیلم بعدی خدا نگهدار


http://www.mediafire.com/download.php?2996irac2j4v5rs

فیلم آموزشی 12

سلام بچه ها حالتون خوبه

دلتون برام تنگ نشد؟

من عمدا پست نمیفرستم که ببینم کسی سراغمو میگیره یا نه

اما افسوس


ای بی وفا رسم وفا از غم نیاموزی چرا؟         غم با همه بیگانگی هر شب به ما سر میزند


چه خوش روزی بود روز جدایی           اگر با وی نباشد بی وفایی             


بسه دیگه الان میگن عاشق شدم


بچه ها برام یه مشکلی با مدیافایرم ایجاد شده

وقتی آپلود میکنم یه دفعه سریع میرسه تا 70 یا 80% بعدش خطا میزنه.

بعدشم که بر میگردم میبینم اومده

آخرشم شما دانلود میکند

مگه میشه؟

یعنی یه فایل 50 مگابایتی تو عرض چند ثانیه آپلود بشه؟

فک کنم این خطایی که میزنه علکی باشه و همچنان داره آپلودشو ادامه میده.

اگه کسی چیزی میدونه بگه که در آینده با مشکل مواجه نشیم.


خوب الان میریم سراغ بیزینسمون

امروز یه فیلم توپ براتون آپلود کردم اگه گفتید چیه؟

یه برنامه سرور و کلاینت که از طریق یو دی پی در یک شبکه محلی با هم اتصال میکنن.

این برنامه رو اگه یاد بگیرید ، برنامه کافی نت براتون آب خوردن میشه

راستی کسی میدونه چجوری بجای شبکه محلی از اینترنت برای اتصال استفاده کنیم؟

(با کی دارم حرف میزنم بیشترتون که این چرت و پرت ها رو نمیخونید مستقیما میزنید رو لینک)

راستی بعضیا میگن حجم فیلم ها زیاده

ببینید فرمت فیلم ها wmv هست و با برنامه 7zip فشرده شده هستن

کیفیتشون رو هم نمیشه دست زد چون یکم کمش کنم غیافهاتون میشه این شکلی

(به ترتیب از راست به چپ)


آخه انتظار دارید فیلم به مدت 50 دقیقه کمتر از 50 مگابایت در بیاد؟ (هر مگ واسه یا دقیقه)

اگه ایده ای دارید حتما بگید ، اگر هم برنامه ای دارید که خوب فشرده میکنه برام بفرستید.

منتظر نظراتتونم

خدا نگهدار بچه ها

دلمو دوباره نشکنید

شوخی کردم

خدا حافظ تا پست بعدی



http://www.mediafire.com/download.php?l5dl7hjw7w4h90q