ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

فیلم آموزشی 12

سلام بچه ها حالتون خوبه

دلتون برام تنگ نشد؟

من عمدا پست نمیفرستم که ببینم کسی سراغمو میگیره یا نه

اما افسوس


ای بی وفا رسم وفا از غم نیاموزی چرا؟         غم با همه بیگانگی هر شب به ما سر میزند


چه خوش روزی بود روز جدایی           اگر با وی نباشد بی وفایی             


بسه دیگه الان میگن عاشق شدم


بچه ها برام یه مشکلی با مدیافایرم ایجاد شده

وقتی آپلود میکنم یه دفعه سریع میرسه تا 70 یا 80% بعدش خطا میزنه.

بعدشم که بر میگردم میبینم اومده

آخرشم شما دانلود میکند

مگه میشه؟

یعنی یه فایل 50 مگابایتی تو عرض چند ثانیه آپلود بشه؟

فک کنم این خطایی که میزنه علکی باشه و همچنان داره آپلودشو ادامه میده.

اگه کسی چیزی میدونه بگه که در آینده با مشکل مواجه نشیم.


خوب الان میریم سراغ بیزینسمون

امروز یه فیلم توپ براتون آپلود کردم اگه گفتید چیه؟

یه برنامه سرور و کلاینت که از طریق یو دی پی در یک شبکه محلی با هم اتصال میکنن.

این برنامه رو اگه یاد بگیرید ، برنامه کافی نت براتون آب خوردن میشه

راستی کسی میدونه چجوری بجای شبکه محلی از اینترنت برای اتصال استفاده کنیم؟

(با کی دارم حرف میزنم بیشترتون که این چرت و پرت ها رو نمیخونید مستقیما میزنید رو لینک)

راستی بعضیا میگن حجم فیلم ها زیاده

ببینید فرمت فیلم ها wmv هست و با برنامه 7zip فشرده شده هستن

کیفیتشون رو هم نمیشه دست زد چون یکم کمش کنم غیافهاتون میشه این شکلی

(به ترتیب از راست به چپ)


آخه انتظار دارید فیلم به مدت 50 دقیقه کمتر از 50 مگابایت در بیاد؟ (هر مگ واسه یا دقیقه)

اگه ایده ای دارید حتما بگید ، اگر هم برنامه ای دارید که خوب فشرده میکنه برام بفرستید.

منتظر نظراتتونم

خدا نگهدار بچه ها

دلمو دوباره نشکنید

شوخی کردم

خدا حافظ تا پست بعدی



http://www.mediafire.com/download.php?l5dl7hjw7w4h90q

نظرات 8 + ارسال نظر
راوندی دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:26 ق.ظ http://barnamenevisi.blogsky.com

سلام
وبلاگتون خیلی خوبه.
اگه دوست داشتید با هم تبادل لینک کنیم .
وبلاگ من رو با عنوان برنامه نویسی لینک کنید و بعد خبرم کنید تا وبلاگ شما رو لینک کنم.
موفق باشید.

علیک سلام

راوندی دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:24 ب.ظ http://barnamenevisi.blogsky.com

سلام
وبلاگ شما هم لینک شد

علیک سلام
مرسی

امید سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:05 ق.ظ

سلام, خیلی ممنون آقارضا! موضوع خیلی خوب و کاربردیه...

علیک سلام
خواهش میکنم
مرسی

بهرام چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:18 ب.ظ

من تازه با وبلاگت آشنا شدم
خدایش کارت خیلی درسته
دمت گرم

مرسی عزیزم
خوشحالم یه رفیق دیگه پیدا کردم

mosy شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:18 ب.ظ

سلام.
فیلم قبلیت حرف نداشت.
فقط حجمش زیاد بود که در مورد اون تو نظرات پست قبل یه ایده ی داده بودم.
فقط بهتر نبود توی این پست یه ذره بیشتر درمورد فیلم آموزشی توضیح می دادید؟
اون جا که اسم برنامه رو گفته بودید من خیلی خوشگل چیزی نفهمیدم.:-)
شما باید یه جوری بنویسی که افرادی که تازه برنامه نویسی رو شروع کردن هم بفهمن که این برنامه چیه.
آخرین نظرم هم اینه که تو فیلماتون بیشتر توضیح بدین. ممکنه مثلا یکی اصلا ندونه بیت مپ چیه، و چون اون رو نمی دونه پس بقیه برنامه رو هم نمی فهمه.
مثلا یه توضیح 10 ثانیه ای از بیت مپ یا چیزهای دیگه ای در دیگر برنامه ها که بد نیست.
تا حالا نظر به این بلندی داشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟!؟!؟!؟!!!!؟!؟؟!؟

سلام mosy جان
متاسفانه من فیلم ها رو خیلی وقت پیش رکورد کردم و الان فقط دارم از فایل های camrec به wmv تبدیلشون میکنم انشاءالله اگه خواستم فیلم جدید بسازم حتما به توصیتون عمل میکنم
راستی من تو توضیح دادن همیشه بد بودم ببخشید اما سعی میکنم از این به بعد بیشتر توضیح بدم
بیت مپ؟
اخه کسی که بیت مپ رو نمیدونه چیه میاد یادبگیره چطوری رو عکس effect بذاره؟
گفتم که من تو توضیح دادن بدم و همیشه از معلم بودن بیزارم
و فیلما هم دیگه رکورد شدن و هیچ کاری از دستم بر نمیاد اما اگه یه فرمت فیلم یا برنامه فشرده سازی خوب سراغ دارید معرفی کنید لطفا
راستی ازتون خوشم اومد چون هر کسی اینقدر حوصله نمیذاره این همه بنویسه
تا حالا پاسخ به این بلندی داشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدا نگهدار

محمد علی شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:41 ب.ظ

چند وقت نبودم رضا جان و حالا که برگشتم می بینم که همچنان پرچم بالاست . مرسی .

مرسی آقا محمد علی
زنده باشی

پوریا یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:37 ق.ظ http://www.momtazha.fay.ir

سلام وبلاگ خوبی داری فقط دیر به دیر مطلب میذاری
راستی میای تبادل لینک

علیک سلام
مرسی عزیزم
چه کنم هم گرفتاری های این دنیا هم اینجا کسی سراغمون رو نمیگیره
حتما خوشحال میشم.
اسم وبلاگتو بده تا لینکش کنم.
خدا حافظ

پوریا شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:40 ق.ظ http://www.momtazha.fay.ir

اسم وبلاگم ممتازها س

چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد