ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

تست هوش IQ

سلام دوستان گرامی و بزرگوارم.

مطلبی که امروز براتون گذاشتم سورس کد نیست بلکه یک فایل فلش هست که توی سایت تبیان پیداش کردم و به نظرم خیلی جالب اومد برای همین برای شما دوستان گذاستم.

نتایج رو حتما برام بفرستید من که ای کیوم 112 در اومد.

راستی ، تو اینترنت که می گشتم یک سورس جالب در مورد برنامه نویسی بازی سه بعدی با سی شارپ پیدا کردم اما حجمش 2 مگابایته اگه خواستید در بخش نظرات بگید تا روی وبلاگ بگذارم در غیر این صورت بی خیالش میشم.


لینک :


http://s1.picofile.com/file/6523315890/IQ.rar.html

بارش برف

سلام به همه شما دوستان عزیزم امیدوارم همیشه خندان و خوشحال باشید.
کدی که امروز براتون گذاشتم خیلی قشنگه و می تونید به عنوان یک محافظ صفحه نمایش ازش استفاده کنید.
این کد شبیه سازی بارش برف هست و برای این نوشتمش چون تا حالا بارش برف رو از نزدیک ندیدم!
اگه کد رو خوب بررسی کنید شاید بگید چرا از متد clear استفاده نکردم یا اینکه backgroundimage رو تغییر ندادم و از creategraphic استفاده کردم؟
دلیلش این هست که در هر دو حالت باعث می شه که یه چشمک سریع در هنگام تحرک تکه های برف در کل صفحه ایجاد شود و برای همین یک دایره ی سیاه رنگ به دنبال هر تکه برف پایین می آید و رد پای آنرا پاک می کند!
راستی ، هر کنترلی که روی فرم قرار دهید تکه های برف روی آن می شینند و با تفییر دادن دو عدد راندم در خط 51 می توانید تکه های برف را به راست و چپ منحرف کنید!

 

کد : 

http://s1.picofile.com/file/6515890340/Snowing.rar.html

تشخیص تفاوت بین دو تصویر

با عرض سلام دوستان امیدوارم عید خوبی را پشت سر گذاشته باشید. 

کدی که امروز برای شما آپ کردم خیلی وقت است که آنرا نوشته بودم. این کد دو تصویر را پیکسل - پیکسل با هم مقایسه می کند و تفاوت های آنها را با رنگ قرمز نشان می دهد. 

 امید وارم خوشتون بیاد. 

 

کد : 

http://s1.picofile.com/file/6477636816/Image.rar.html