ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

تشخیص تفاوت بین دو تصویر

با عرض سلام دوستان امیدوارم عید خوبی را پشت سر گذاشته باشید. 

کدی که امروز برای شما آپ کردم خیلی وقت است که آنرا نوشته بودم. این کد دو تصویر را پیکسل - پیکسل با هم مقایسه می کند و تفاوت های آنها را با رنگ قرمز نشان می دهد. 

 امید وارم خوشتون بیاد. 

 

کد : 

http://s1.picofile.com/file/6477636816/Image.rar.html

نظرات 4 + ارسال نظر
محمدرضا دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:41 ب.ظ http://barnamenevisi.blogsky.com/

سلام داداش
وبلاگ خوبی داری
اگه دوست داشتی بیا با هم تبادل لینک کنیم
وبلاگ من رو با عنوان آموزش طراحی صفحات وب لینک کن
بعد خبرم کن تا وبلاگ شما رو لینک کنم
موفق باشی

محمدرضا سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:31 ب.ظ http://barnamenevisi.blogsky.com/

لینک شدی

hamed شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:32 ق.ظ

سلام برنامه خوبی بود و یه پیشنهاد ی هم داشتم ممکنه مقاله ای برای یادگیری کلاس های گرافیک تهیه کنی تا همه بتونند از برنامه ها بهتر استفاده کنند.کلاس ها , متدها و کارهایی که میشه با اون کلاس ها و متد انجام داد رو هم در قالب چند مثال عملی داشته باشه تا مفهوم کاملا جا بیفته.فکر کنم کار قشنگ و ماندگاری بشه.

مثلا من با e.grapghic و sender یه جورایی مشکل دارم,ممکنه به من تو این زمینه کمک کنید.

منتظر پاسخ شما هستم. ممنون رفیق

علیکم سلام.
باشه دوست من ، سعی می کنم یک مقاله در رابطه با این موضوع بنویسم و در اختیار شما دوستان عزیزم قرار بدم.
فقط برامون دعا کنید.
خدا نگهدار

محمد سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:53 ق.ظ

سلام دوست عزیز
من این بخش کدتو نفهمیدم
if (first == true)
{
x1 = x;
y2 = y;
first = false;
}
اصلا به چه درد میخوره...
ممنون میشم جوابشو برام میل کنی.
وبلاگ خیلی خوبی داری

سلام
من این بخش از کد رو نوشته بودم تا دور اشیاء اضافه در تصویر یک مستطیل بکشم که بعدا بی خیالش شدم.
این تکه کد اولین پیکسلی که در اون تفاوت یافته میشه رو در x1 و y1 قرار میده.
میتونید پاکش کنید.
راستی اگه میخواهید روی تصویر پیشرفته تر کار کنید، مثلا یافتن اشیاء متحرک و این جور کارا کتابخانه OpenCV رو بهتون توصیه میکنم.
این کتابخانه در روباتیک کاربرد داره.
خدا نگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد