ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

فیلم آموزشی 16

سلام بچه ها 

روز به خیر و خوشی 

 

خیلی وقت بود فیلم نذاشتم امروز که تو سایت دانشگاه بودم گفتم آپلود کنم (استفاده کنیم از امکانات ملت

در این فیلم طریقه کپچر دسکتاپ آموزش داده شده (میدونم آسونه اما به هر حال...) 

در پست بعدی قصد دارم آموزش های جالبتری بذارم. 

 از اون دوستانی که در پست قبل نظر دادن ممنون و اونایی که نظر ندادن  

 

فعلا خدا نگهدار  

 

http://www.mediafire.com/?lrnwg2oukris7i1

نظرات 3 + ارسال نظر
بهرام سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:15 ق.ظ

"اونایی که نظر ندادن"بابا چند بار میگم هیچکی اینجا نیستفقط منم گوگولی
گریه نکن شوخی کردم
بابا ما قبولت داریم فقط یکم بیشتر به این وبلاگ برس مطمئن باش یکی از بهترین وبلاگهای برنامه نویسی میشه

بهرام خوب بلدی سر به سرم بذاریا
چشم سعی میکنم

mosy سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:49 ب.ظ

سلام.
کپچر یعنی چی؟!؟!؟!؟

یعنی فیلم گرفتن یا عکس گرفتن

mosy پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:12 ب.ظ

بالاخره این پسره تو برنامه نویس جواب داد.
من تا نیم ساعت دیگه برنامه رو به ایمیلت می فرستم. توضیحاتش به صورت کامنت توی خود متن برنامه است.

خوشحالم اینو میشنوم
اوکی مشکلی نیست. مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد