ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

ارسال و دریافت اطلاعات از CMD ویندوز

سلام دوستان عزیز 

کدی که در این جا می خواهم تقدیمتون بکنم طریقه ی ارسال یک کد به داس ویندوز و گرفتن نتیجه رو نشون میده. 

امیدوارم مفید باشه 

 

کد : 

 

http://s2.picofile.com/file/7141115806/MyCMD.rar.html

صدای جت یا بمب کیس؟

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمامی دوستان گلم
کدی که براتون گذاشتم یک کد خیلی جالبه که میشه ازش به عنوان سرکاری استفاده کرد.
این قطعک کد کوچیک صدای یک جت رو از بلندگوی کیس در میاره.
من قبلا روی XP امتحان کرده بودم و خیلی خوب جواب میداد اما توی سون همون صدا رو از Speaker ها در میاره (یا شاید سیستمم عیب داشته باشه! نمی دونم).

می تونید از این کد کوچیک به عنوان یک ویروس سرکاری استفاده کنید (مثل همون کاری که من کردم).


کد :


http://s2.picofile.com/file/7139033438/CaseJet.rar.html

اسکرین سیور فضا

سلام بچه ها ، خسته نباشید ، امیدوارم روزهای خوشی رو داشته باشید
کدی که امروز براتون آوردم فقط کار 10 دقیقه یا شاید کمتر هست.
اگه یکم به کداش توجه کنید طریقه ی نوشتن یکی دیگه از اسکرین سیور های مایکروسافت رو یاد میگیرید
امیدوارم خوشتون بیاد.
راستی کسانی که وبلاگ یا وبسایتی در رابطه با کامپیوتر داشته باشند حتما در بخش نظرات بگن تا تبادل لینک بکنیم.

خدا یار و نگهدار


کد :


http://s2.picofile.com/file/7139032903/TheSpace.rar.html

کلیک راست روی یکی از چندین PicBox

 با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمامی دوستان عزیزم
از دوستی که سوال کرده بودند عذر خواهی می کنم که یکم طول کشید چون دسترسیم به اینترنت محدوده.
دوست عزیزم آقا رضا سوال کرده بودند که چطوره میشه با کلیک راست روی هر کدام از چندین PicutreBox موجود در فرم و انتخاب Delete عکس آن پاک بشه. خوب خیلی آسونه یک متغیر جنرال از نوع PictureBox تعریف می کنیم و هربار روی هرکدوم از PictureBox ها راست کلیک شد مقدار متغیر برابر اون بشه و بعد تو رویداد کلیک منو آیتم هرکاری که خواستید سر اون متغیر بیارید. می تونید کدش رو دانلود کنید تا بیشتر متوجه بشید.
خدا نگهدار 

کد: 


http://s2.picofile.com/file/7135810642/MultiPicBoxRightClick.rar.html

اسکرین سیور تکنولوژی

با سلام بچه ها 

ازتون یک گله دارم کد ساعت آنالوگ یک اشکال داشت که عمدا می خواستم ببینم کی حوصله داره کدهایی که می نویسم رو ببینه! 

با اینکه تا حالا ۱۸ نفر دانلود کردن هیچکدوم متوجه نشد که ساعت ۵ دقیقه کم داره! 

آخه چرا؟ مگه خیلی سخته؟ یا حوصله ی نظر دادن ندارید؟ 

حالا این دفعه رو میگذریم اما شاید یک بار دیگه از این کارا کردم!  

راستی عیدتون مبارک 

نماز و روزتون قبول درگاه حق 

اما درباره کد امروز بگم. کدی که براتون آوردم فکر کنم تا حالا بهترین اسکرین سیوری باشه که نوشتم.  

پس حتما دانلود کنید 

تو خط ۶۵ چون یکم سنگین میشد اسکرین سیور رو روی یک دهم Width اعمال کردم اگه می خواید تمام صفحه بشه باید /10 رو پاک کنید. 

اگه کسی تونست این کد رو جوری تغییر بده که سبکتر بشه جایزه داره! (یک صلوات و یک بوسه

 

کد : 

 

http://s2.picofile.com/file/7129813759/TechnologyScr.rar.html