ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

اسکرین سیور تکنولوژی

با سلام بچه ها 

ازتون یک گله دارم کد ساعت آنالوگ یک اشکال داشت که عمدا می خواستم ببینم کی حوصله داره کدهایی که می نویسم رو ببینه! 

با اینکه تا حالا ۱۸ نفر دانلود کردن هیچکدوم متوجه نشد که ساعت ۵ دقیقه کم داره! 

آخه چرا؟ مگه خیلی سخته؟ یا حوصله ی نظر دادن ندارید؟ 

حالا این دفعه رو میگذریم اما شاید یک بار دیگه از این کارا کردم!  

راستی عیدتون مبارک 

نماز و روزتون قبول درگاه حق 

اما درباره کد امروز بگم. کدی که براتون آوردم فکر کنم تا حالا بهترین اسکرین سیوری باشه که نوشتم.  

پس حتما دانلود کنید 

تو خط ۶۵ چون یکم سنگین میشد اسکرین سیور رو روی یک دهم Width اعمال کردم اگه می خواید تمام صفحه بشه باید /10 رو پاک کنید. 

اگه کسی تونست این کد رو جوری تغییر بده که سبکتر بشه جایزه داره! (یک صلوات و یک بوسه

 

کد : 

 

http://s2.picofile.com/file/7129813759/TechnologyScr.rar.html

نظرات 6 + ارسال نظر
رضا یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:40 ق.ظ

سلام وقتی یه عکس رو graphic.drawimage ld ;adl پاک میشه چطوری اونو توی فرم ثابت نگه داریم

برای این که عکس پاک نشه باید بجای
graphics g=this.creategraphics();
از
bitmap b=new bitmap(w,h);
graphics g=graphics.fromimage(b);
استفاده بکنید بعدش از b هرجا خواستید استفاده بکنید.

رضا یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:29 ق.ظ

سلام من می خوام باراست کلیک کردن روی یک picturebox و زدن deleteاز بین تعدادزیادی picture box ان را پاک کنم .نمی دونم چرا controls.remove(sender as picturebox )کار نمی کنه؟در صورت امکان مرا راهنمایی کنید ممنون.

سلام
در اسرع وقت کدش رو تو وبلاگ میگذارم.

رضا یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:18 ق.ظ

سلام
از راهنماییتون خیلی ممنونم
w,h برای چه کاری هستن؟
برای استفاده از b باید بنویسم :g.DrawImage(b, 30, 30);؟

علیک سلام
می شه بگید کدوم بخش کد رو میگید؟ خط چندم؟
چون تقریبا کدهای مشابهی داره.
خدا نگهدار

رضا یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 ق.ظ

سلام
من تصویر رو میکشم ولی توی فرم چیزی اجرانمیشه مگراینکه در متدPaint فرم کدرو اجراکنم .اونمک باe.Graphics.DrawImage

علیکم السلام
اگر ترسیم رو تو فرم لود می نویسید قبل از کد ترسیم کد زیر رو بنویسید.
Show();

رضا یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:40 ب.ظ

سلام
منظورم همین اولین نظر این پست بود ببخشید من Show(); روهم اظافه کردم درست نشد.کدی که خودم نوشتم اینه:
int w = 200;
int h = 57;

Bitmap b = new Bitmap(w, h);
Image r = Image.FromFile(@"D:\Documents and Settings\Administrator\Desktop\1.jpg");
Graphics g = Graphics.FromImage(b);
Show();
g.DrawImage(rrrr, 20, 20);

سلام دوست عزیز
اگه کدتون فقط این باشه که ناقصه!
باید بعد از همه ی کار های ترسیم از b استفاده بکنید
مثلا اگه خواستید نتیجه توی PictureBox بیفته باید خط زیر رو اضافه کنید
pictureBox1.Image=b;
w و h طول و عرض b هستند.
همین طور ادامه بدید. امیدوارم موفق باشید.

رضا سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:00 ق.ظ

سلام
ضمن تشکر ازوقتی که می گذارید
راستش مشکل من این که نمی خوام از کنترل خاصی استفاده کنم در واقع دنبال اینم که یه عکس رو توی خودفرم بدون هیچ کنترلی چاپ کنم.

علیک سلام
اگه منظورتون از کنترول همون شی Bitmap هست می تونید از CreateGraphics() خود فرم استفاده کنید.
اگه پروژه ای که روش کار می کنید از دو بخش مثلا یک بخش متحرک و یک بخش ثابت ساخته شده می تونید بخشی که در طول اجرای برنامه ثابت است رو داخل BackgroundImage یک PictureBox قرار بدید و بخش متحرک رو داخل Image اون.
اگه جوابتون رو نگرفتید درباره پروژه ای که می نویسید بیشتر توضیح بدید.
خدا نگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد