ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

چشم سوم

با عرض سلام دوستان

بعد از یه عمر غیبت آخرش اومدم

چون دیگه نمیتونم شبا بیدار بمونم فعلا آپلود فیلم ها رو تعطیلش کردم ( تا کارت دانشجویی بدن بتونم برم سایت دانشگاه)

خانم ناهید هم درخواست کد وارد کردن فایل اکسل در سی شارپ رو کرده بودن

اگه منظورتون فقط وارد کردن و نمایش دادن اونه که میتونید مثل یک فایل اکسس باهاش برخورد کنید فقط ConnectionStringش فرق میکنه که تو اینترنت اگه سرچ بزنید متناسب با ویژن فایلی که دارید میتونید پیداش کنید.

اما اگه میخواهید مثل یک محیط اکسل باشه یعنی مثلا فرمول بنویسید که نمیدونم 


در اینجا میخوام یه کدی رو تقدیمتون کنم کیف کنید

این کد طریقه استفاده از FileSystemWatcher رو به خوبی نشون میده.

فقط کافیه برنامه رو ران کنید ، حالا میتونید کل فایل ها و فولدرهایی که ساخته ، حذف ، و تغییرنام شدن رو ببینید.

فکر کنم این دقیقا ابزاری باشه که یک کراکر نیاز داره

تا پست بعدی خدانگهدار


http://s3.picofile.com/file/7524824408/ThirdEye.rar.html


نظرات 7 + ارسال نظر
mosy جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:55 ب.ظ

خانم ناهید کیه؟؟؟
اینجا که فقط من نظر میدم.
راستی تو ایمیل این پسره که تو البرزه رو داری؟؟؟
آخه اکانت برنامه نویسش جواب نمی ده.


آره دارم اما نمیشه اینجا بدم.

بهرام جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:03 ب.ظ

سلام گوگولی
ببین رضا چی کرده همه رو دیونه کرده
پسرکجابودی داشتم وبلاگتو از بوکمارکام حذف میکردم یه کم بیشتر از خودت مایه بذار
راستی در جواب اون دوستت mosy باید بگم که (هیچکس تنهانیست)

علیک سلام

اخه این دانشگاه وقت نذاشته واسمون.
هیچکس تنها نیست؟
نه بابا این حرفا چیه این خانم یه سوال کرده بودن ما هم جوابشو دادیم

mosy جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:11 ب.ظ

من برات یه میل فرستادم که ایمیلم رو یاد بگیری. بعد آدرس ای میل اون پسره رو برام بفرست.
اگر هم دوست نداشتی خودت یه میل بهش بزن ازش اجازه بگیر.

چشم عزیزم ایمیلش رو برات میفرستم

mosy شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:35 ب.ظ

نه آقا رضا شما منظور حرف هیچکس تنها نیست رو اشتباه فهمیدی. منظور ایشون اینه که فقط من نیستم که اینجا نظر می دم. شما یه ذره فکرت منحرفه...

پس به خیر گذشت
من منحرفم

mosy چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:15 ب.ظ

ای بابا...
چرا مطلب نمی دی؟؟؟
حتما که نباید یه چیز بزرگی تو پست هات باشه.
یه بار یه مطلب بزن و تو خود اون مطلب مثلا یه موضوعی رو توضیح بده یا یه کلاس یا متد جدیدی رو معرفی کن.
این جوری بازدیدکننده ها زیاد می شه.

سلام
نه به خدا موضوع این نیست. به اینترنت دسترسی ندارم
نت خونم تموم شد حالا باید از دانشگاه بنویسم که فعلا بهمون یوزر و پسورد ندادن.
کلی فیلم دارم که منتظر آپلودن

nasser پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:42 ب.ظ

سلام آقا رضا خدا خیرت بده ببین من دانشجوی کارشناسی نرم افزارم نزدیک یه سالی میشه ازدواج کردم حالا میخوام از تخصصم پول در بیارم در حال حاضر سی شارپ زیاد وارد نیستم ولی استعداد برنامه نویسیم خوبه حالا ازت کمک میخوام که ببینم تو چه رده هایی بشتر کار کنم .حالا کمکم کن در ضمن کار با بانک اطلاعاتی در سی شارپ رو میخوام اگه آموزش کامل داری واسم میل کن.
یا علی در پناه امام زمان(عج)

علیک سلام
به نظر من اگه در برنامه نویسی پایگاه داده در سی شارپ تخصص داشته باشی نونت تو روغنه.
مثلا برنامه نویسی با اس کیو ال و اوراکل.
اخه همه برنامه هایی که توی ایران نیاز هست برنامه های پایگاه داده هستن.
حتما هم ساخت وبسایت با ASP.Net رو یاد بگیر و خوب مسلط روش مسلط شو.
به قول یکی از رفیقام
طراحی وبسایت = $$$$$
من خودم هم دارم کم کم ASP.Net رو یاد میگیرم.
خدانگهدار

nasser شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:43 ب.ظ

سلام من نمیدونم تو کدوم پستت نظر دادم درمورد کار و... لطفا جواب رو واسم ایمیل کن
بابت ساعت آنالوگ کلی ممنون

چشم عزیزم
خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد