ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

فیلم آموزشی 15

سلام دوستان عزیزم

امیدوارم شاد و سر حال باشید

راستی این غلطی که دوباره امریکا کرده رو شنیدید

امریکایی های ********** ()

میدونید بهترین روش مبارزه باهاشون چیه؟

اینه که تو علم و فناوری به قول یکی از دوستام بذاریمشون تو جیبمون 

اخه اینا چی از جون مسلمونا میخوان؟

چرا نمیرن اونایی که گاو و میمون میپرستن رو مسخره کنن؟

این همه خرج میکنن که فتنه و جنگ به پا کنن؟

چرا هیچکس باهاشون نمیجنگه؟

چرا هیچکش به خاطر قرآن خشم نمیکنه؟

من یه سوال از تمامی مسلمانان دارم

اگر امام علی (علیه سلام) الان زنده بود به نظرتون چیکار میکرد؟

حتما از خشم زمین رو میشکافت 

ای منجی عالم کجایی

توکل به خدا


بریم سراغ برنامه نویسی 


این بار زود آپلود کردم 


کدی که امروز براتون آپلود کردم یکی از کاربردی ترین ، آسون ترین و زیباترین کدهاست.

در این کلیپ طریقه ساخت ساعت آنالوگ با استفاده از تصاویر عقربه ها و پس زمینه آموزش داده شده.

امیدوارم مفید باشه

خدانگهدار


http://www.mediafire.com/download.php?dl8mu0b425ly8e8

نظرات 5 + ارسال نظر
mosy سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:04 ب.ظ

سلام.
چقدر نظرات زیادن.
دیگه پاییز شده و هیچکس وقت نداره بیاد اینترنت و وبلاگ شما.
من که تازه دبیرستانی هستم هم وقت ندارم سرم رو بخارونم چه برسه به شما.

علیک سلام
اخ گفتی
من وقتی میبینم کسی نظر داده خیلی خوشحال میشم.
اما افسوس
وقتی بعد از چند روز میام میبینم کسی نظر نداده خیلی ناراحت میشم.
این شکلی میشم

mosy چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:15 ب.ظ

آخیییییی...
بالاخره تعطیلی شد...
خسته شدم.
شما تول باکس اضافه برای ویژوال استادیو ندارین؟

پسر هنوز اول مهره ها
داری با این روحیه شروع میکنی؟
من دارم واسه دانشگاه روز شماری میکنم
در مورد تول باکس هم بگم که نه متاسفانه ندارم
اصلا تا حالا سراغشون نرفتم

بهرام چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:33 ب.ظ

سلام گوگولی
یه چند روزی بود به وبلاگت سر نزدم
حالا دوباره برگشتم که حداقل یه نظر به نظرهااااااااااای اینجااضافه بشه(چقرهم نظر اینجاست)
درمورد رتبه من (که پرسیدی)8000
تا یادم نرفته بگم که توکه وبلاگ به این قشنگی زدی حداقل دوسه جا لینک بزار مخصوصا تو سایتهای برنامه نویسی (تبلیغ کن عزیزم)

علیک سلام جون گوگولی
اره اینجا نظرات خیلی زیاده وقت نمیکنم جواب بدم
به به
خیلی هم با رتبه من فاصله نداره
جعبه لینک رو ببین من با همه این سایت و وبلاگها تبادل لینک کردم اما متاسفانه کسی نمیاد
نمیدونم وبلاگم رو نمیشناسن یا اصلا کسی به سی شارپ اهمیت نمیده
نمیدونم مشکل کارم کجاست
فکر کنم برنامه نویسان سی شارپ کمن
اگه استقبال بیشتر بشه شاید وبسایت زدم اما میبینی که استقبال خیلی کمه
وبسایت های سی شارپ ایرانی هم که تعطیلن

mosy جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:37 ق.ظ

نه. سایت های دیگه تعطیل نیستن. سایت برنامه نویس سایت خیلی خوبیه ولی خوب حوصله می خواد توش بگردی.

منظورم سایتای برنامه نویسی همه جوره نیست.
فقط سایت های سی شارپ رو میگم
برنامه نویس که عالیه

نسیم پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:16 ب.ظ

وبلاگت فوق العاده است حرف نداره

مرسی نظر لطفتونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد