ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

انجام عملیات گرافیک بر تصویر

سلام بچه ها 

این پست متعلق به من نیست و آقا Mosy جان زحمتشو کشیدن.

برنامه جالبیه و جالبتر توضیحات هم بصورت کامنت نوشته شدن.

کارش انجام عملیات مختلف روی تصویر و ذخیره کردنشه. 

راستی تصویر رو سیاه سفید هم میکنه ، البته من قبلا توضیحش دادم.()

پروژه خیلی خوبیه آقا Mosy ، آفرین

ببخشید یه خورده طول کشید
کد : 



 

نظرات 2 + ارسال نظر
بهرام یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:29 ق.ظ

باز هم میگه "سلام بچه ها" بابا فقط وفقط من اینجام
گوگولی یکم آموزشها رو پیشرفته کن این کارا مال عهد بوقه
بابت پستت ممنونتو چه را حال میکنی؟ از mosy تشکر کردم
ما چاکرتیم رضا

نه فقط تو اینجا نیستی Mosy هم اینجاست
نو کامنت
قربانت آقا بهرام

mosy یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:42 ب.ظ

خوب می دونم برنامه ی ساده ای هست ولی وبلاگ یه کم جون می گیره. از هیچی که بهتره. برنامه های یه کم پیشرفته تر هم در راهه....
منتظر باشید...
شما سعی کن برنامه رو در حالت های مختلف آزمایش کنی ببینی اشکالی یا اروری داره یا نه تا من رفعش کنم.

به قول فیس بوک - لایک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد