ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

یک کریستال ریپورت - چند جدول

سلام دوستان خوبم حالتون چطوره؟ خوبید؟ امیدوارم همیشه خندان و شاداب باشید.
در این پست قصد دارم به سوال یکی از دوستان که پرسیده بودند :
من یه برنامه مینویسم که پویا کار میکنه، من در طی اجرای برنامه میخوام فیلدهای یه جدول رو به کریستال ریپورت بفرستم ( ممکنه جدول هم طی اجرا فرق کنه )
من میخوام با داشتن نام جدول و فیلدهای مورد نطر، گزارشی رو بر این اساس با کریستال ریپورت به کاربر نمایش بدم، چطور میتونم این کار رو بکنم؟ میدونم دردسره ولی خواهش میکنم اگه میتونی کمکم کن
اگه سوالتون رو خوب فهمیده باشم می خواهید از یک فایل کریستال ریپورت برای چند جدول با فیلدهای متفاوت استفاده کنید. خیلی هم مشکل نیست فقط کافیه دیتا تیبلی رو که براش می فرستید رو دستکاری کنید.

این هم لینک کد کاملش :

کد :

http://s1.picofile.com/file/7214034080/CristalReport.rar.html


خدا یار و نگهدار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد