ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

فیلم آموزشی 7

سلام دوستان برنامه نویس

از آقا امید و آقا محمد علی به خاطر تشویقشون تشکر میکنم

اما چرا فقط باید دو نفر باشن که تشویقم کنن؟

بعد از این همه مدت باید تا حالا بینمون نون و نمک باشه

به خاطر آقا محمد علی و آقا امید چندتا از فیلم های آموزشی رو براتون آپلود میکنم اما اگه حجم فیلم های آموزشی از 20mb بیشتر شد و هنوز این کارو بکنید دیگه بی خیالش میشم.

چند مدت پیش میخواستم یه سایت بزنم اما مثل این که تو ایران فقط من و امید آقا و محمد علی آقا با سی شارپ برنامه نویسی میکنیم

به هر حال گفتم ، اگه حجمشون از 20mb بیشتر شد دیگه مجبور میشم بی خیال بشم.


خوب بریم سراغ بیزینس

در این فیلم آموزشی طریقه رسم یک خط  و نوشته که موس را تعقیب کنند آموزش داده شده.

فکر کنم قبلا کد خط تعقیب گر رو براتون نوشته باشم اما نوشته تعقیب گر دیگه خیلی توپه

منتظر نظراتتون هستم

تا پست بعدی خدا نگهدار


http://www.mediafire.com/download.php?wh74gmrdbk9l060




نظرات 4 + ارسال نظر
محمد علی سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:25 ب.ظ

آقا رضا بازم ممنون . و اینکه مطمئن باش هر روز تعداد بازدید کنندگان این وبلاگ بیشتر میشه . و روزی هم به یک وبسایت تبدیل میشه . اما لطفاً ادامه بده .

سلام آقا محمد علی
چشم عزیزم ادامه میدم انشاءالله

امید سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:37 ب.ظ

سلام آقا رضا
خیلی ممنون! دانلود کردم ...
امیدوارم بازم ادامه بدین ...

سلام آقا امید
چشم عزیزم ادامه میدم

ماهان سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:00 ب.ظ

سلام من اولینباره وب توپتونو میبینم خیلی حیفه که بازدیدتون انقدر پایینه
یکمی بهش برس راستب لطفا ادامه بده منمرده ی مطلباتونم.

سلام
ممنون دوست عزیزم
سعی میکنم مطالب بذارم اما تعداد بازدید و استقبال دست من نیست.
چشم عزیزم ادامه میدم
خدا نگهدار

علی دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:35 ب.ظ

اقا دمت گرم
کارت درسته

مرسی ، نظر لطفتونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد