ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

فیلم آموزشی 11

سلام بچه ها

عیدتون مــــــــــــــــبارک



ببخشید دیر پست کردم آخه یه خورده سرم شلوغ بود.

این هم یه عیدی از طرف من

چون نظرات کم و متفاوت بودن مجبور شدم خودم انتخاب کنم ببخشید

اما سعی کردم بهترینشون رو انتخاب کنم

در این فیلم طریقه ی اعمال ایفکت روی تصویر آموزش داده شده مثلا طریقه سیاه سفید کردن شطرینجی کردن و .. آموزش داده شده.

راستی چند بار خواستم آپلود کنم خطا داد اگه دانلود کردید و مشکلی داشت لطفا بگید تا یه جای دیگه آپلودش کنم.

یه بار دیگه عید فطر رو به همه دوستان عزیز مسلمانم تبریک میگم

تا پست بعدی خدا نگهدار


http://www.mediafire.com/download.php?7zu9r2l3k5t9t3e

نظرات 8 + ارسال نظر
محمد علی یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:55 ق.ظ

مرسی. گذاشتم رو دانلود رضا جان. بازم ممنون.

خواهش میکنم آقا محمد علی گل

امید دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:42 ق.ظ

سلام آقا رضا! دستت درد نکنه...

علیک سلام آقا امید
خواهش میکنم

مرتضی دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:01 ب.ظ http://www.hamaseha.ir

سلام. عید رو تبری می گم. تشکر می کنم استفاده بردم.

انجام پروژه های برنامه نویسی تجاری و دانشجویی
http://www.hamaseha.ir

علیک سلام
عید شما هم مبارک
خواهش میکنم

رامین یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:01 ب.ظ

دمت گرم..... خیلی باحال بود

فیلم با حجم های بیشتر از این هم بزار

خواهش میکنم عزیزم
چشم میذارم

mosy یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:52 ب.ظ

دارم دان می کنم. ولی اگه فیلم ها حجمش کمتر باشه بهتره.

عزیز من فیلم ها با فرمت wmv هستن و با برنامه 7zip فشرده شدن.
نمیتونم هم کیفیتشون رو کم کنم چون اگه کم کنم دیگه هیچی معلوم نمیشه
اگه شما ایده ای دارید بگیم که انجام بدم.
با سپاس
یا علی

mosy شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:00 ب.ظ

در جواب به پاسخ شما به نظر قبلیه خودم:
بله من یه ایده دارم.
این جوری که من فیلم شما رو دیدم شما زوم ویژوال استادیو رو روی 100% نذاشتید. اگه زومش رو زیاد کنید، کیفیت فیلم هم که بیاد پایین باز هم مطالب به درستی دیده می شه.
منتظر جوابتون هستم.

عاطفه پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:07 ب.ظ

سایتتون خیلی جالبه
واقعا ممنون
لطفا بازم از این فیلم های توپ بذاریـــــــــــــــــــــد
مرســـــــــــــــــی

مرسی
فعلا سیستمم مشکل سخت افزاری گرفته.
به زودی ادامه خواهم داد.
موفق باشید

سیا دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:59 ق.ظ

سلام دستتون درد نکنه و امیدوارم که همیشه موفق و پیروز باشید

سلام
مرسی همچنین شما هم موفق و پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد