ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

فیلم آموزشی 10

سلام بچه ها

دلتون برام تنگ شد؟

همون طور که قول داده بودم فیلم های آموزشی رو تا 20MB آپلود میکنم و رسیدیم به آخرش!

این فیلم آموزشی حجمش تقریبا 21MB هست که براتون آپلود میکنم.

انتظار دارم نظرات این پست حداقل 10 نظر باشن تا ادامه بدم!

اما یه چیزی بهتون بگم که زرنگ بازی در نیارید من آی پی هاتون رو دارم پس سعی نکنید 4 ، 5 نظر بنویسید چون زود میفهمم


در این فیلم آموزشی طریقه ی ایجاد کرسر متحرک برای استفاده در بازی ها آموزش داده شده.

قشنگه حتما دانلود کنید.

راستی پیشاپیش عید فطر رو تبریک میگم.

فردا شب براتون یه عیدی میزارم کیف کنید

اونم یکی از فیلم های زیر هست که بدون در نظر گرفتن حجم آپلود میکنم.

نظر بدید تا بدونم کدومشون رو آپلود کنم

1. ساخت ساعت آنالوگ

2. اتصال از طریق یو دی پی

3. فرم به شکل ستاره

4. بارش برف

5. بازی دوز

6. حباب ها

7. بازی پینگ پونگ

8. اعمال ایفکت روی تصویر

9. فرم به شکل گل

زود نظراتتون رو بنویسید تا وقت کنم رندر و آپلودش کنم.

فعلا این فیلم رو داشته باشید.

تا پست بعدی خدا حافظ


http://www.mediafire.com/download.php?ifj9v61tcbdia1p


نظرات 2 + ارسال نظر
امید شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:32 ق.ظ

سلام آقا رضا! بازم گل کاشتی! خیلی ممنون...
در مورد نظرسنجی هم به نظرم بارش برف جالب تره!

علیک سلام
مرسی آقا امید
چشم ببینم نظر بقیه چیه

محمد علی شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:39 ب.ظ

سلام رضا خان
مرسی که هنوز ادامه میدی
به نظر من اتصال از طریق یو دی پی یا افکت روی تصویر

سلام آقا محمد علی
خواهش میکنم عزیزم
چشم ببینم نظر بقیه دوستان چیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد