ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

همین نزدیکیا...

دارم روی یه کتابخونه کدهای سی شارپ کار میکنم (البته دوباره ویرایش می کنم چون تو سال 88 تمومش کرده بودم و الان می خوام بهترش کنم) که انشاء الله در چند روز آینده میدم خدمتتون تا کداتون رو توش جمع کنید. 

نمی دونم چرا هر زبان جدیدی رو که می خوام یاد بگیرم دوست دارم این پروژه رو توش بنویسم.  

راستی می خواستم چندتا نکته رو بگم : 

اگه کدی ، برنامه ای ، سوالی ، نظری یا هرچیزه دیگه ای که داشته باشید و مایل باشید برام بفرستید حتما بفرستید.  

حتما متوجه شدید که دانلودا با پسوند mp3 هستند! این بخاطر عدم پشتیبانی سرور آپلود از پسوند rar هست. شما به خودتون زحمت بدید و اون رو با rar جایگزین کنید. 

خدا نگهدار.

نظرات 1 + ارسال نظر
pejmanpc دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:18 ب.ظ http://pejmanpc.blogfa.com

سلام دوست عزیز شما لینک شدید و من را با عنوان بروزترین وب دانلود لینک کنید با تشکر و عرض خسته نباشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد