ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

سورس کد دو قلب شیطون

این سورس کد دو قلب شیطونه که سرگردان در صفحه حرکت می کنند. 

کار خودمه حتما دانلودش کنید و نظر بدید. 

چون سایت آپلود پسوند رار را قبول نکرد مجبور شدم پسوند آخرش رو دستکاری کنم. شما فقط بجای mp3 پسوند rar  را جایگزین کنید. 

 

http://s1.picofile.com/v30sharp/Codes/Sheytonak.mp3.html

نظرات 3 + ارسال نظر
amirreza1373000 چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:17 ب.ظ http://talar.cz.cc

سلام
وای............
چقدر وبلاگ خوبی داری
این بهترین وبلاگی هست که دیدم
من امیررضا هستم
ما می تونیم دوست خوبی با هم باشیم و همکاری کنیم با هم
اگر دوست داشتی بیا سایت من، من تو رو مدیر می کنم اینم سایت های من:
www.talar.cz.cc
www.gsae.ir
www.gtalar.tk
www.gold.gsnhost.co.cc
goldstarnews.ir
منتظرتم[گل]

آزاد پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:37 ق.ظ http://blog.cheshmehregi.com

سلام دوست گرامی ، با یک مطلب جدید پیرامون سالگرد استقلال افغانستان بروز هستم . اگر فرصت داشتید خوشحال می شوم یک سری بزنید . موفق و پیروز باشید.

احسان پورسینا دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:32 ب.ظ

سلام دوست گرامی
این برنامه قلب خیلی جالب بود اما برنامت مشکل داره
شما ادرس پخش یک فایل صوتی را تو یکی از درایوهای خودت گذاشتی

E:\Graphics\Skins\Direct Skin\Antares\Restore.wav

من این مسیر را تو کامپیوتر ندارم پس یک اکسپشن روی می دهد
برای رفع این مشکل این فایل صوتی را در پوشه bin بگذار وفقط اسم فایل وپسوند را بنویس اینجوری دیگه هیچ مشکلی پیش نمی اید

از نظرتان متشکرم.
به زودی اصلاحش می کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد