ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

فیلم آموزشی 6

سلام دوباره به همه دوستان عزیزم

در این ویدئو طریقه ی رسم مارپیچ آموزش داده شده.

حتما دانلود کنید تا در کلیپ های بعدی با توابع مثلثاتی مشکلی نداشته باشید.

نظر هم یادتون نره چون نظرات شما نشان دهنده استقبال شماست و اگه دیدم استقبال نیست بی خیال میشم ها!

من دارم از کم حجم ترین فیلم ها شروع میکنم اگه دیدم استقبال هست فیلم های با حجم بیشتر رو آپلود میکنم (مثلا اسکرین سیور تکنولوژی ، اسکرین سیور ویستا ، فرم های به شکل گل و ستاره و ...)

باشه ؟ پس نظر یادتون نره

فعلا بای

http://www.mediafire.com/?91jtf125cu6nt4r

نظرات 3 + ارسال نظر
امید یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:44 ب.ظ

خیلی ممنون
اگه ممکنه آموزش خوندن اطلاعات سخت افزاری سیستم مثل شماره سریال CPU و Hard Disk رو هم بذارید

سلام علیکم
چشم عزیزم ، من قبلا چنین کدی نوشته بودم اما روی سیستم دیگه ای تستش نکردم.
انشاءالله در اقرب وقت براتون میذارمش.
خدا نگهدار

محمد علی دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:52 ق.ظ

رضا جون ادامه بده . من همیشه پست هاتو از طریق گوگل ریدر دنبال می کنم و همیشه هم مفید بوده برام و چیز یاد گرفتم.

سلام آقا محمد علی
از این که همیشه وبلاگم رو دنبال میکنی تشکر میکنم.
برام خیلی مهمه که بفهمم کسی از مطالبی که می نویسم بهره ببره.
اما متاسفانه هیچ کس تشویقم نمیکنه ادامه بدم آخه آپلود فیلم های ویدئویی خیلی وقت گیره.
دوباره از شما تشکر می کنم
از بچه ها هم انتظار دارم همکاری کنن
خدا نگهدار

ehsancompany پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:09 ب.ظ http://www.irantalk.net

salam reza joon
damet garam ba in video haa
in id mane:ehsancompany
age emkanesh hast add koon eshakli dahtam to yahoo azat beporsam
tnx

علیک سلام
مرسی
چشم عزیزم خوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد