ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

موج متحرک 2

سلام رفقا
خوبید ، چه خبر
مطمئنم الان به خودتون میگید "ببین که داره می پرسه چه خبر"!!!
راستش این چند روزی که از کنکور میگذره یه خورده سرگرم برنامه نویسی XNA شدم.
واقعا قشنگه اما متاسفانه منابعش یه خورده کم هستن و من هم تازه واردم برای همین دنبال کتاب الکترونیکی می گشتم.
اگه کسی در مورد بازی سازی XNA با سی شارپ کتاب الکترونیکی یا سورس داره لطفا برام بفرسته.
اگه لینک دانلود هم بفرستید باز هم ممنون میشم.
راستش خیلی ازش خوشم اومد چون توی کمتر از 10 دقیقه تونستم یک شی سه بعدی رو تو فرم لود کنم.
پس یادتون نره V30Sharp@Hotmail.Com
یا از طریق همین وبلاگ
کد این پست یک کد بسیار جالب هست که بادیدن اسکرین سیور سیستم عامل آندروید به ذهنم زد بنویسمش.
این کد یک موج زیبا و متحرک مانند موج آب ایجاد می کنه.
میدونم که در مقایسه با سکرین سیور قابل مقایسه هم نیست اما من استارتشو براتون می زنم و شما ادامه بدید.
اما تو این برنامه و برنامه های مشابه همیشه با این مشکل بر میخوردم که خیلی کد خیلی کند میشه.
مثلا دو تا حلقه تو در تو که بنویسم برنامه خیلی خیلی کند میشه که نمیشه به عنوان انیمیشن ازش استفاده کرد.
اما یه گوشی که هم رمش کمتره و هم سی پی یوش این برنامه رو داره بدون این که هیچ کندی داشته باشه.
به نظر شما کار من ایراد داره؟
آیا نمیشه از System.Drawing سی شارپ برای انیمیشن سازی استفاده کرد؟
قبلا یک کد به عنوان افکت آب براتون آپ کردم که با توابع API بدون هیچ افت سرعتی این کار رو انجام میداد که وقتی خواستم بدون API بنویسمش هر بار به سه الی چهار ثانیه نیاز داشت که افکت رو اعمال کنه.
میدونم خیلی گیجتون کردم اما راستش خیلی این مسئله ذهنم رو مشغول کرده.
اگه کسی راه حلی بلده حتما حتما برام بفرسته.
خدا نگهدار 

 

کد: 

http://s1.picofile.com/file/7434096448/Ripple.rar.html

نظرات 1 + ارسال نظر
سید احمد پرخید جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:38 ق.ظ http://freecscode.blogfa.com

دوست دارید بازی بنویسید . من به شما موتور Unity3D با زبان برنامه نویسی #C را معرفی میکنم که از سایت P30Download.com قابل دانلود است. البته حتما یک کتاب DirectX یا XNA بخوانید که با پایه و اساس بازی سازی بیشتر آشنا شوید و در بازی نویسی راحت تر عمل کند.
این ماه رمضان بهترین فرصت است که شما مدلینگ خود با تری دی مکس را قوی نمایید و به جای یک مکعب چرت و پرت ، یک مدل خفن لود کنید.
از اهوازی ها دوره این کارا....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد