ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

پک آموزشی کدهای وبلاگ

سلام به همه ی شما دوستان عزیزم.
مثل اینکه به شما یک عذرخواهی بدهکار هستم چون خیلی وقته که هیچ مطلبی رو آپ نکردم، ببخشید!!!
دارم روی یک پک ویدیویی آموزش سی شارپ کار می کنم، اگه خدا عمری داد تمامی کدهایی که روی وبلاگ گذاشته بودم رو بصورت ویدیویی آموزش می دم.
اما مشکل اینجاست که حجمشون خیلی زیاده و نمی تونم تو وبلاگ بذارمشون پس هر کس که خواست یک مبلغ ناقابل به حساب واریز کنه و آدرسش رو برام بفرسته.
اگر در کدهایی که قبلا گذاشته بودم مشکلی دارید حتما بگید تا در این پک آموزشش بدم.
برای خرید حتما تلفن کنید : 09169143618 - رضا منصوری
اگه دیدم که استقبال کردید قول می دم که حداقل چهارتا DVD باشن که تو این چهارتا تمامی کدهای جالبی که قبلا تو وبلاگ گذاشته بودم رو آموزش بدم و همه ی فوت و فن های سی شارپ رو براتون بذارم.
قیمتشون هم فقط 10000 تومان هست.
فعلا آماده نیستن اما از شما انتظار دارم با نظرات و ایمیل هاتون استقبال کنید تا ببینم اصلا ارزش زحمت کشیدن رو دارن یا نه.
اگه سوالی دارید تلفن کنید.
راستی، فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به همه ی مسلمانان مبارک

نظرات 1 + ارسال نظر
nasser پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:55 ب.ظ

رضا جان بعد از نظر قبلیم تو وبلاگت چرخیدم من با فروش آموزشات موافقم و اگه آماده است و کاربردی هست من میخوام چون میخوام با برنامه نویسی امرار معاش کنم فقط توصیه میکنم تو فیلم هایی که ساختی تمرین هم بزاری مثلا بگی برین فلان برنامه رو خودتون بنویسی یه درخواست دیگه اینکه کدها رو تو ضیح
ممنون
انشا ا... به مراتب علمی بالا برسی
التماس دعا

فیلم ها هنوز کامل آماده نیستن و این رو هم بگم که همه آموزش ها کاربردی نیستن مثلا ساخت اسکرین سیور واسه کی پول میشه
به نظر من اگه مبانی برنامه نویسی با سی شارپ رو بلد هستید برید سراغ برنامه نویسی اس کیو ال با سی شارپ
خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد