ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

بازی سه بعدی

سلام.

خسته نباشید.

امتحاناتم تموم شدن! از این به بعد فعالتر روی این وبلاگ کار می کنم پس از شما هم پشتیبانی نیاز دارم.  

سورس کدی که در این پست براتون گذاشتم همان سورسی است که قبلا قولش رو داده بودم یک بازی کاملا سه بعدی.

در این بازی می تونید در یک اتاق حرکت کنید و با زدن دو دکمه ی O و  P می تونید در و پنجره رو باز و بسته کنید.

می دونم که نمی توان اسمش رو یک بازی کامل گذاشت اما کار کمی هم نیست.

همون طور که گفته بودم این کد رو خودم ننوشتم و چون یادم نمیاد از کجا دانلود کرده بودم پس از برنامه نویسش می خوام حلالم کنه.

مقاله ی گرافیک هم به زوده در وبلاگ گذاشته می شه.

امیدوارم خوشتون بیاد.

نظر یادتون نره!


کد :

http://s1.picofile.com/file/6806544264/GP3.rar.html

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد علی چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:12 ق.ظ

جالب بود . خوشحالم که دوباره فعالتر میشی رضا .

رحمان پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:48 ب.ظ http://weldingbooks.blogfa.com

با سلام و تشکر از وبلاگ خوبتان بنده می خواهم شروع به یادگیری برنامه نویسی کنم از کدام زبان شروع کنم بهتره لطفا راهنمایی بفرمایید.

علیکم سلام
بهترین روش یادگیری برنامه نویسی شروع از الگوریتم نویسی است.
بعد از یادگیری الگوریتم نویسی برنامه نویسی با ویژوال بیسیک را به شما پیشنهاد می کنم.

hamed شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 ب.ظ

سلام رفیق-به شدت منتظر مقاله گرافیک شما هستم-فقط کامل دستورات رو بگو و خصوصا مفهوم کلاس ها و چه طوری باید از کلاسهای گرافیک استفاده کنیم.با مثال توضیح بدید عالیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد