ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

اسکرین سیور ویستا

با عرض سلام و ادب خدمت شما دوستان عزیزم.
می خواستم ضمن این که یک کد جدید در اختیارتون قرار بدم به سوال آقا امیر جواب بدم.
که سوالشون این بود :
سلام من چندتا پروژه اماده سی شارپ از اینترنت دانلود کردم ولی نمی دونم چطوری اجرا کنم و تستشون کنم
یه جا نوشته بود که فایل اجرایی تو فولدر بین هست
من می رم داخل اون فولدر فایل ها هستن ولی اجرا نمی شن
شاید بیست تا پروژه دارم همه شون این طوری هستن
می خواستم ببینم فایل اجرایی همراه پروزه هست یا نه؟
اگه هست کجا باید پیداش کنم ؟
اگر نیست چطوری ایجاد کنمش؟

در پاسخ باید بگم که همان طور که گفته بودید فایل اجرایی در پوشه ی bin ذخیره می شود اما اگر در این پوشه هیچ فایلی نبود یا کلا چنین پوشه ای وجود نداشت می تونید پروژه را با ویژوال استودیو باز کنید و آنرا اجرا کنید یا دکمه های Ctrl+Shift+B را با هم فشار دهید.
اگر پروژه باز نشد حتما ورژن سی شارپی که این کد ها با آن نوشته شده اند بالاتر از ورژنی است که شما از آن استفاده می کنید. در این صورت می توانید کد ها را با Notepad ببینید. فقط کافی آن ها را با Notepade باز کنید.

بریم سراغ کد این بار.
کد این پست یک اسکرین سیور شبیه سازی شده از اسکرین سیور ویستا هستش.  می دونم که به پاشون هم نمی رسه اما بد نیست بذارمش.
امیدوارم خوشتون بیاد ، خدا یار و نگهدار شما.

کد :

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدوفایی مقدم سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:33 ب.ظ http://mvmsoft.tk

اومدم و دیدن کردم میتونیم با هم بادل لینک کنیم شما منو با "دانلود سورسو نرم افزار به زبان ویژوال بیسیک " لینک کن و من هم شمارا اگه به توافق رسیدی برام نظر بزار تا لینکت کنم.


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد