ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

استفاده از نمودار درختی در تنظیمات

سلام دوستان عزیزم. امیدوارم همیشه خوش حال باشید.

کدی که در این پست تقدیمتون می کنم طریقه ی استفاده از نمودار درختی (TreeView) در فرم تنظیمات نرم افزارتون هست.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که در نمودار درختی شاخه ها را تعریف کنید سپس در فرم یک GroupBox با Text همان شاخه ایجاد کنید ، بدین ترتیب هنگامی که آن شاخه انتخاب می شود آن GroupBox نمایش داده می شود.

در ضمن باید به دوستی که خواستار یک مقاله در مورد گرافیک بودند  بگویم که درخواست ایشان را فراموش نکردم و قول می دهم بعد از امتحانات حتما آنرا برایشان می نویسم.

همچنین دوستی که خواستار بازی سه بعدی بودند در اسرع وقت آنرا در وبلاگ قرار خواهم گذاست.

امیدوارم همیشه تن درست باشید. محتاج دعا.


کد :


http://s1.picofile.com/file/6583507042/settings.rar.html

نظرات 2 + ارسال نظر
حامد چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:53 ق.ظ

سلام رفیق -مشتاقانه و بی صبرانه منتظر مقاله گرافیک شما هستیم.

چند پیشنهاد هم در مورد آن هم دارم:::

1-اگر ممکنه مفهوم کلاس و نحوه ایجاد شی رو با مفاهیم گرافیکی بگید فکر میکنم یادگیری کلاسها بهتر جا میفته.

2-بعد از اینکه کلاسهای مربوط به گرافیک رو کامل گفتید یه پروژه کامل که همه این کلاسها رو در بر میگره روبه صورت عملی با توضیح بیان کنید.

3-بعضی از دستورات درک مشکلی دارنند و خیلی هم پر استفاده لطفا درکی که خودتون از مفاهیم دارید رو به به زبان خوتون بگیید مثل e.graphic , sender
یا بحث مربوط به rectangle و هر چی که خودتون قبلا باهاش مشکل داشتید.


هر کس علمی را بیامزد و آن علم را در راه خدا به دیگران بیاموزد در ملکوت آسمانها از او به نیکی یاد میشود. امام صادق (ع)

موفق و برقرار باشید رفیق.

علیک سلام.
رو چشمم عزیزم.
اگه خدا عمری داد بعد از امتحانات حتما در وبلاگ قرارش می دهم.
خدا یار و نگهدار شما

امیر پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:18 ب.ظ

سلام من چندتا پروژه اماده سی شارپ از اینترنت دانلود کردم ولی نمی دونم چطوری اجرا کنم و تستشون کنم
یه جا نوشته بود که فایل اجرایی تو فولدر بین هست
من می رم داخل اون فولدر فایل ها هستن ولی اجرا نمی شن
شاید بیست تا پرو}ه دارم همه شون این طوری هستن
می خواستم ببینم فایل اجرایی همراه پروزه هست یا نه؟
اگه هست کجا باید ژیداش کنم ؟
اگر نیست چطوری ایجاد کنمش
ممنون می شم اگر کامل جوابمو بدین
ممنون
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد