ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

رقص رولر و هاردی

با عرض سلام و خشته نباشید. حالتون چطوره؟ امیدوارم تن درست باشید ؛ یادم میاد چهار ، پنج سال پیش که اولین بار کامپیوتر خریده بودم روش ویندوز ام آر تی نصب بود و یکی از امکانات جالبی که داشت این بود که وقتی آهنگ گوش میدادم یک زن خارجی نمایان می شد و کنار ساعت ویندوز میرقصید؛ حالا من این برنامه رو براتون نوشتم اما با کمی تفاوت که رولر و هاردی میرقصن.  

وقتی برنامه رو اجرا می کنید مدیا پلیر رو اجرا کنید و رقصشان را ببینید. 

 

کد : 

http://s1.picofile.com/file/6323256536/Dancing.rar.html

نظرات 5 + ارسال نظر
farhazdadeh یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:09 ق.ظ http://sytax30sharp.blogsky.com

salam
mohandes ye soale zaruri
chetori tu c# dar access dade zakhire konam va ya pak konam
javabesho lotfan be id man befrest faghat dastam bedamanet

omid چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:04 ب.ظ

salam
ye zahmat dg
man ye barname neveshtam ke az sql estefadhe hardam
va dade haro az sql mikhune alan barname tamum shodeh mikham exe konam ama mundam chetori un databese ro ke tu sql hasteshro be folder barname ezef konam ta az unja bekhuneh
lotfan ye rahnamaei asasi kon
mikham database tu sql tu folder barname biyad
sql ha na sqlExpres
mamnun

omid چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:05 ب.ظ

sharrmandeh yadaf raft begam javabesho be e-mai la befrest

omid شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:47 ب.ظ

سلام من ویژوال استدیو 2010 رئ نصب کردم العانم میخوام sql2008رو نصب کنم اما وقتی میخواد نصب شه به
Microsoft .Net Applicaton Securety ایراد میگره میگه نداره چیکار کنم این هم عکسش :
http://s1.picofile.com/file/64282494...server2008.jpg


کمکم کنید بد جور گیرشم لنگ موندم یادم رفت بگم در ویندوز 7 نصب میکنم

دوست عزیز من از VS 2008 استفاده می کنم و تا به حال 2010 آنرا نصب نکرده ام. متاسفم.

عارف سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:29 ق.ظ

رولر
یادش بخیر ما که بچه بودیم بهش میگفتیم لرول و هاردی
چک کن یه ساعت بهت خندیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد