ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

ویژوال 30 شارپ

سورس کدهای جالب سی شارپ فقط با یک نگاه

نمایشکر لغات

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دوستان عزیزم. امروز حالتون چطوره. 

مدرسه شروع شد و گرفتاری هاش برای همین سعی می کنم در هر هفته حداقل یک کد براتون آپ کنم. راستی بهتون گفته بودم که من تو کلاس سوم دبیرستان درس می خونم؟ 

بگذریم ؛ کد امروز یه کدی هست که خیلی وقته نوشته بودم و ازون وقت تا حالا اصلا سراغش نیومدم پس اگه خطایی یا اشکالی داشت حتما تو نظرات بهم اطلاع بدید. این کد شبه یه ادیتور متن هست با این تفاوت که وقتی کلمه ای می نویسید کلمات مشابه اون توی لیست نمایش داده می شن. امیدوارم خوشتون بیاد. 

نظر یادتون نره!  

 

لینک : 

http://s1.picofile.com/v30sharp/dic.mp3.html

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد